Hvordan frier man til sin kæreste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.588 visninger
19 svar
1 synes godt om
16. september 2010

Anonym trådstarter

Hej alle....

Jeg vælger at være anonym, dels for at være totalt paranoid, men dels også for at det helst ikke må slippe ud hvem jeg er, da det jo vil ødelægge det hele

Sagen er den at jeg gerne vil fri til min kæreste, vi har flere gange snakket om at blive gift, men han har jo ikke friet "ordentligt" til mig... Så nu vil jeg tage R.... på ham og fri til ham

Jeg mangler bare nogle idéer til hvordan... Vil meget gerne give ham noget der symboliserer at jeg mener det, men synes at det er svært når det er til en mand...??

Så kom gerne frisk og frejdigt med bud på hvordan jeg kan tage fusen på ham, så jeg kan gøre ham til min

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

serinasmor

hmmm ... synes sagtens du kan fri til ham med ring over en god middag som han måske ville have gjort hvis det var omvendt ... ville nok bare sørge for at have 2 "ens" ringe én han hunne give dig på og en du kunne give ham på ... i stedet for den traditionelle diamantring til tøsen

de behøver i øvrigt ikke være så dyre... vores er fra smykkebutikken.com og i sølv...

hilsen serinasmor (hvis kæreste nu heller ikke har været på knæ men jeg har da fået ringen på )

Anmeld

16. september 2010

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

hmmm ... synes sagtens du kan fri til ham med ring over en god middag som han måske ville have gjort hvis det var omvendt ... ville nok bare sørge for at have 2 "ens" ringe én han hunne give dig på og en du kunne give ham på ... i stedet for den traditionelle diamantring til tøsen

de behøver i øvrigt ikke være så dyre... vores er fra smykkebutikken.com og i sølv...

hilsen serinasmor (hvis kæreste nu heller ikke har været på knæ men jeg har da fået ringen på )

Ja, men så er næste problem at jeg aner overhovedet ikke hvilken slags ring han kan lide og hvad størrelse...

Men tak for linket, må lige ind og snuse lidt

Og tak for inputtet, kan godt være at det bliver dejligt, simpelt og traditionelt

Anmeld

16. september 2010

2babygirls

Hvad er din kæreste til??? er han en drengerøv eller romantiker??

Jeg ville nok prøve at inddrage noget han elsker og så tage røven på ham den vej... fx. en tur i helikopter ???

Anmeld

16. september 2010

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

Hvad er din kæreste til??? er han en drengerøv eller romantiker??

Jeg ville nok prøve at inddrage noget han elsker og så tage røven på ham den vej... fx. en tur i helikopter ???

Han er håbløs romantiker... Nok mere end mig

Det var også en mulighed....  

Anmeld

16. september 2010

2babygirls

Han er håbløs romantiker... Nok mere end mig

Det var også en mulighed....  

Ihhh LÆKKERT! !! !! gid min mand var mere romantisk

Så får du lige historien om hvordan min søde mand friede..

Vi havde fri på en ganske alm hverdag, og solen skinnede, så han syntes vi lige skulle kigge lidt på den japanske have. Det tænkte jeg at det var da en hyggelig tanke.. Vi går lidt rundt derinde, og ved vandfaldet falder han på knæ og frier... Mit hjerte smeltede helt, og vi fik lidt at spise ovenpå al den kærlighed og tårer.. Bagefter havde han arrangeret at vi skulle ind i det wellness center der var tilknyttet, hvor vi skulle i spa bad sammen, hvor vi fik champagne og jordbær, og efter 40min i vandet skulle vi have fælles massage

Da vi kom ud til bilen havde han 20 langstilkede røde roser til mig, og om aftenen var vi ude og spise...

Var helt overvældet over at han kunne trække det romantiske kort på mig

Anmeld

16. september 2010

LotteGabriella

Den gang jeg friede til min x-mand, der skulle vi egentlig ud og fejre min fars fødselsdag på restaurant Riz Raz, men hvad der ikke var nogen der vidste var, at jeg havde planlagt at fri og havde prøveringene med og det hele...så efter at vi havde bestilt mad og havde fået vores drikkevarer, ja der rykkede jeg stolen ud og faldt på knæ med ringene i hånden, imens jeg fortalte ham hvor meget han betød for mig mv. og han sagde ja

Anmeld

16. september 2010

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

Ihhh LÆKKERT! !! !! gid min mand var mere romantisk

Så får du lige historien om hvordan min søde mand friede..

Vi havde fri på en ganske alm hverdag, og solen skinnede, så han syntes vi lige skulle kigge lidt på den japanske have. Det tænkte jeg at det var da en hyggelig tanke.. Vi går lidt rundt derinde, og ved vandfaldet falder han på knæ og frier... Mit hjerte smeltede helt, og vi fik lidt at spise ovenpå al den kærlighed og tårer.. Bagefter havde han arrangeret at vi skulle ind i det wellness center der var tilknyttet, hvor vi skulle i spa bad sammen, hvor vi fik champagne og jordbær, og efter 40min i vandet skulle vi have fælles massage

Da vi kom ud til bilen havde han 20 langstilkede røde roser til mig, og om aftenen var vi ude og spise...

Var helt overvældet over at han kunne trække det romantiske kort på mig

Det lyder godt nok romantisk... og ikke mindst dejligt!!

En god idé det med et smukt offentligt sted, og så falde på knæ..., men spørgsmålet er bare om jeg tør

... og så er det jo super romantisk med at lægge 20 langstilkede roser, men det passer sig bare ikke rigtig til en mand???

Nå jeg må se hvad jeg finder på... Tak for inputtet!!

Anmeld

16. september 2010

Anonym trådstarter

LotteGabriella skriver:

Den gang jeg friede til min x-mand, der skulle vi egentlig ud og fejre min fars fødselsdag på restaurant Riz Raz, men hvad der ikke var nogen der vidste var, at jeg havde planlagt at fri og havde prøveringene med og det hele...så efter at vi havde bestilt mad og havde fået vores drikkevarer, ja der rykkede jeg stolen ud og faldt på knæ med ringene i hånden, imens jeg fortalte ham hvor meget han betød for mig mv. og han sagde ja

Også en god idé

Men jeg er bare alt alt for genert til at gøre sådan noget foran min familie...  Så skal have ham på tomandshånd før at jeg tør

Og så skal jeg da lige undersøge det med prøveringe...

Tak for indlægget...

Anmeld

17. september 2010

Anonym trådstarter

OP'er den lige...

Hvis nu der skulle være andre/flere med gode idéer ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.