Jeg har brug for jeres hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. september 2010

grinny

Jeg skal holde fødselsdag imorgen + lørdag for familien, men jeg aner ikke hvilken slags lagkage jeg skal lave.

Jeg plejer at lave den traditionelle med banan eller ananas, kagecreme og flødeskum, men jeg vil så gerne prøve at lave noget nyt og noget andet.

Så kom frisk med alle jeres dejlige opskrifter, det skal dog være noget der er lige til at købe ind og som jeg hurtigt kan lave imorgen når jeg får fri fra skole. Så altså ikke noget der skal stå og trække alt for længe. 

Please hjælp mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

quar20

Hmm... Altså vi er ikke så meget for lagkage herhjemme - så vi har ALTID en skål med frugtsalat som jo er MØG nem at lave.. =) Også har vi boller, samt en chokoladekage med tyk flødeskum med en andelse vanilie i =) , og det har altid været sådan..! Syntes hurtigt det blir for "tungt" med lagkage..! og nu hvor min mand bare ikke kan ha lagkage, jamen så fandt vi på noget andet.  =)

Anmeld

16. september 2010

grinny

quar20 skriver:

Hmm... Altså vi er ikke så meget for lagkage herhjemme - så vi har ALTID en skål med frugtsalat som jo er MØG nem at lave.. =) Også har vi boller, samt en chokoladekage med tyk flødeskum med en andelse vanilie i =) , og det har altid været sådan..! Syntes hurtigt det blir for "tungt" med lagkage..! og nu hvor min mand bare ikke kan ha lagkage, jamen så fandt vi på noget andet.  =)

Uhh, det med frugtsalat og chokoladekage lyder som en god ide, den vil jeg ha i baghovedet til når jeg skal ud og handle

Anmeld

16. september 2010

quar20

grinny skriver:

Uhh, det med frugtsalat og chokoladekage lyder som en god ide, den vil jeg ha i baghovedet til når jeg skal ud og handle

Det er ihvertfald smadder nemt og tager ikke lang tid.. =) Også er der da ikke noget bedre end en rigtig go snasket chokoladekage også frugtsalat.. =) Rigtig go dag imorgen =)

Anmeld

16. september 2010

grinny

quar20 skriver:

Det er ihvertfald smadder nemt og tager ikke lang tid.. =) Også er der da ikke noget bedre end en rigtig go snasket chokoladekage også frugtsalat.. =) Rigtig go dag imorgen =)

Mange tak

Anmeld

16. september 2010

grinny

Andre med gode råd?

Anmeld

17. september 2010

Anasmor

Hvis du vi prøve  noget helt andet, så ville jeg piske en halv liter fløde, tilsætte 3-4 spsk kagecreme når fløden er halvpisket og så piske færdig...

del det i to og læg det halve på den ene bund med et ordentlig lag vindruer uden sten skåret i halve, bund på og den anden halvdel af flødecremen blandes med groftknuste rutebiler, (3/4 pose), lægges over og så slut med den sidste bund...

Men bag selv kagen, eller køb bundene ved bageren... de tynde bunde fra F.eks Netto er der jo ikke meget kage i ...

Hvis du kan lægge kagen sammen i en kagering bliver den meget flottere...

Anmeld

17. september 2010

anjaditte

jeg har en god opskrift på boller, hvis det var noget? eller skal det være kage?

Anmeld

17. september 2010

grinny

Anasmor skriver:

Hvis du vi prøve  noget helt andet, så ville jeg piske en halv liter fløde, tilsætte 3-4 spsk kagecreme når fløden er halvpisket og så piske færdig...

del det i to og læg det halve på den ene bund med et ordentlig lag vindruer uden sten skåret i halve, bund på og den anden halvdel af flødecremen blandes med groftknuste rutebiler, (3/4 pose), lægges over og så slut med den sidste bund...

Men bag selv kagen, eller køb bundene ved bageren... de tynde bunde fra F.eks Netto er der jo ikke meget kage i ...

Hvis du kan lægge kagen sammen i en kagering bliver den meget flottere...

Den opskrift lyder rigtig rigtig god.. Har godt nok købt ind til i dag, men jeg vil helt sikkert bruge den imorgen

Mange tak

Anmeld

17. september 2010

grinny

anjaditte skriver:

jeg har en god opskrift på boller, hvis det var noget? eller skal det være kage?

Det skal være kage, men tak for det alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.