Ja som nogle andre allerede har skrevet, så kan man selv dæmpe PCO'en rigtig meget. Nu skriver du hun at hun er slank, men derfor er det stadig en god ide, at ændre kosten til PCO-venlig kost.
Jeg har selv PCO og er overvægtig. Jeg fik at vide, at jeg skulle ned på et BMI på 30 og så var de sikre på at mine menstruationer ville blive mere regelmæssige og så ville de hjælpe mig. Jeg tabte 12 kg og manglede kun 5-6 kg, da jeg tog en test og fandt ud af at jeg var blevet gravid helt økologisk 
Det var sådan at inden jeg lagde kosten om da fik jeg ALDRIG mine menstruationer af mig selv, de kunne kun fremprovokeres vha. medicin. Men to måneder efter jeg havde ændret på min kost fik jeg en mens af mig selv og det samme 39 dage efter. Jeg kunne så ikke forstå at der ikke dukkede en tredje op - jeg var så blevet gravid.
Jeg har spist PCO-kost siden april i år og undfangelsen skete sidst i juli måned.
Den bog jeg har spist ud fra er "Spis dig gravid". Der er også en del eksempler på normalvægtige kvinder i bogen, der efter et par måneder på kosten er blevet gravide.
Men krydser fingre for hende! 
Anmeld