Her er jeg - 12 + 4!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

Riksen

Ih, jeg har ikke set dit mavebilled-indlæg før nu. Hvor er det en fin mave, du er ved at gro.

Godt at scanningen gik fint! Så kan du tælle ned til den næste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Laura25

Sofia skriver:

Det bliver borggade for vores vedkommende! Og 30 kvm. mere end vi har nu! YES! Hvad med jer?

Ej hvor dejligt! Det er sørme centralt ! Vi skal bo på Hjortensgade, lige overfor Botanisk-så det er super fedt! Vi får faktisk ikke særlig meget mere plads, men bedre rumindretning og MEGET bedre husleje. Så vi får masser af overskud til lidt luksus og en dyr baby, hehe!

Anmeld

30. september 2010

Sofia

Riksen skriver:

Ih, jeg har ikke set dit mavebilled-indlæg før nu. Hvor er det en fin mave, du er ved at gro.

Godt at scanningen gik fint! Så kan du tælle ned til den næste.

Tak Glæder mig også til MD scanningen, selvom jeg synes der er læææænge til!!

Anmeld

30. september 2010

Sofia

Laura25 skriver:

Ej hvor dejligt! Det er sørme centralt ! Vi skal bo på Hjortensgade, lige overfor Botanisk-så det er super fedt! Vi får faktisk ikke særlig meget mere plads, men bedre rumindretning og MEGET bedre husleje. Så vi får masser af overskud til lidt luksus og en dyr baby, hehe!

Vores husleje kommer til at stige en del - men vi kunne bare ikke bo her hvor vi bor nu, ville blive alt for småt! Men vi kommer da til at bo tæt på hinanden, vi må lige trille en tur med barnevognen i ny og næ Kunne være så hyggeligt.

Anmeld

30. september 2010

Laura25

Nej, man kan vist desværre ikke både få mange kvm og billig husleje i Århus C! Men er sikker på vi nok skal klare os (både jer og os)! Ja, helt sikkert masser af ture med barnevogne- det blir SÅ hyggeligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.