Her er jeg - 12 + 4!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.319 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. september 2010

Sofia

Hej alle I dejlige damer!

I dag har jeg været til NF scanning, alt var helt perfekt, og jeg er i den laveste risikogruppe for Downs! Lille bebs var helt perfekt, og meget aktiv Indtil videre har jeg været meget anonym her på siden, men nu vil jeg springe ud med et par mavebilleder. De er taget i dag, hvor jeg er 12 + 4! Jeg synes man er begyndt at kunne se, at der ligger en lille bebs og godter sig inde i hulen - og jeg må vist snart tænke på at anskaffe mig noget tøj jeg kan være i 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

AnneBJ

Sikke en fin lille bule du har allerede Dejligt at  NF gik godt

Anmeld

16. september 2010

DK

Weeee, jamen jeg kender dig jo allerede IRL og du ser jo DEJLIG ud med bule!! Det passer da slet ikke at det ikke kan ses, se dig lige!! Så fint!!!

Velkommen igen til baby.dk nu hvor du sådan helt er "sprunget ud"

Og tillykke med pragtfuld perfekt NF

Anmeld

16. september 2010

Sofia

DK skriver:

Weeee, jamen jeg kender dig jo allerede IRL og du ser jo DEJLIG ud med bule!! Det passer da slet ikke at det ikke kan ses, se dig lige!! Så fint!!!

Velkommen igen til baby.dk nu hvor du sådan helt er "sprunget ud"

Og tillykke med pragtfuld perfekt NF

Taaak Ja, jeg synes også det begynder at kunne ses, dejligt!! Knus

Anmeld

16. september 2010

Mettemus

Næh så fin!! Den skal nok blive stor, rund og fin - du buler fint allerede.

Og tillykke med profilbillede og alt muligt

Anmeld

16. september 2010

Mette.

Hvor skønt at have ansigt på dig nu. Sikke en fin lille mave. 

Anmeld

30. september 2010

Laura25

Super fin mavse!! Og hurra for de positive meldinger til NF- hvor er det fedt! Jeg er stadig høj efter vores NF. Måske skulle man tage sig sammen- følge dit eksempel og "springe ud" på profilen. Jeg skal bare liiige...

Håber du og mavsen har det godt!

Anmeld

30. september 2010

Sofia

Laura25 skriver:

Super fin mavse!! Og hurra for de positive meldinger til NF- hvor er det fedt! Jeg er stadig høj efter vores NF. Måske skulle man tage sig sammen- følge dit eksempel og "springe ud" på profilen. Jeg skal bare liiige...

Håber du og mavsen har det godt!

Taaaak

Håber det går godt hos dig også!! Vi har fået fingre i en lejlighed nu, hvordan går det på den front for jer?

Anmeld

30. september 2010

Laura25

Sofia skriver:

Taaaak

Håber det går godt hos dig også!! Vi har fået fingre i en lejlighed nu, hvordan går det på den front for jer?

Tillykke!!! Det er da perfekt! Hvor skal I så flytte hen? Vi har faktisk også fået en lejlighed!

Anmeld

30. september 2010

Sofia

Laura25 skriver:

Tillykke!!! Det er da perfekt! Hvor skal I så flytte hen? Vi har faktisk også fået en lejlighed!

Det bliver borggade for vores vedkommende! Og 30 kvm. mere end vi har nu! YES! Hvad med jer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.