800 kr i indskrivnings gebyr???? hvad!!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ved godt at det er lidt lange udsigter for dig, men de er jo gået igang med at bygge moselinden oppe i herrestrup om til integreret institution De åbner første maj...

Og jeg FORSTÅR GODT, hvorfor du ikke gider den kommunale dagpleje heroppe... PUHAFØJDA...

Men i den forstand, så kan de jo stort set gøre som de vil, i forhold til indskrivningsgebyr osv, hvis de har stor tilslutning. Så er det jo en måde at sortere fra på. Men måske skulle du prøve at tale med dem, så de kunne gøre en undtagelse for dig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Mette.

Jeg tror desværre også det er meget normalt. Vi har meldt vores datter ind på privatskole, selvom hun kun er 5 måneder, da der er stor eftertragtning. - Vi skulle betale 200 kr. først og derefter 100 kr. om året indtil hun skal starte. De siger direkte det er for at folk ikke bare skriver sine børn op, hvis de ikke mener det - så jeg forestiller mig det er det samme her.

Anmeld

24. september 2010

Mette.

24. september 2010

<3

Fisenberg skriver:

er det kun mig der har det sådan eller er det lige at strække den

jeg har fundet en skøn privat vuggestue til min datter

her hvor jeg bor er der kun dagpleje og så denne private vuggestue og da jeg selv har arbejdet med dagplejer og børnepassere, ja så skulle min datter ikke sådan et sted hen

så jeg tog turen op og kigge på vuggestuen og den var bare vidunderlig så dejlig stor og lys uden for mange børn men heller ikke for lidt børn helt perfekt

vi får set det hele og det går rigtig godt og så smider hun bomben... 800kr i indskrivnings gebyr... hvad???? tænker jeg bare, hvad søren sker der lige her?? men jeg skriver hende ind alligevel og får så konto nr med hjem så jeg kan indbetale pengene og så snart det er gjort så har hun pladsen..

men er det ok, at tage penge for at komme på listen og så 800kr

det er måske ikke meget for nogen men jeg er altså på KH-barsel

hvad synes i ??

Ja jeg har så kun været ude for 500kr i gebyr men jo det er vist meget almindeligt

Anmeld

24. september 2010

millesofie

Ja så har jeg betalt den dumme gebyr, for ja det er jo der jeg vil have hende ind

men det er også den eneste af sin art hernede så de har jo frie hænder

Anmeld

24. september 2010

Pige2009

Fisenberg skriver:

er det kun mig der har det sådan eller er det lige at strække den

jeg har fundet en skøn privat vuggestue til min datter

her hvor jeg bor er der kun dagpleje og så denne private vuggestue og da jeg selv har arbejdet med dagplejer og børnepassere, ja så skulle min datter ikke sådan et sted hen

så jeg tog turen op og kigge på vuggestuen og den var bare vidunderlig så dejlig stor og lys uden for mange børn men heller ikke for lidt børn helt perfekt

vi får set det hele og det går rigtig godt og så smider hun bomben... 800kr i indskrivnings gebyr... hvad???? tænker jeg bare, hvad søren sker der lige her?? men jeg skriver hende ind alligevel og får så konto nr med hjem så jeg kan indbetale pengene og så snart det er gjort så har hun pladsen..

men er det ok, at tage penge for at komme på listen og så 800kr

det er måske ikke meget for nogen men jeg er altså på KH-barsel

hvad synes i ??

Jeg synes det er helt ok. På alle privatskoler er der også et indskrivningsgebyr

Anmeld

24. september 2010

Pige2009

Fisenberg skriver:

Ja så har jeg betalt den dumme gebyr, for ja det er jo der jeg vil have hende ind

men det er også den eneste af sin art hernede så de har jo frie hænder

Dejligt Så er du sikker på din lille trunte får det godt

Anmeld

24. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Baagøe skriver:

Jeg synes det er helt ok. På alle privatskoler er der også et indskrivningsgebyr

Helt enig

Anmeld

24. september 2010

Pige2009

MoarHvidovre skriver:

Helt enig

Tak Så er de også sikre på ikke at bruge unødige ressoucer på familier der reelt ikke er interesseret...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.