Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
gabriellasmor skriver: den er flotærgeligt jeg ikke er gravid mere
den er flotærgeligt jeg ikke er gravid mere
Jeg var helt vildt glad for den! Følte mig helt smart...og det er ellers en bedrift, når man skal iføres overtøj, når man er gravid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Carina87 skriver: Er den længere end den på billedet? Vil gerne have en forholdsvis lang jakke...
Er den længere end den på billedet? Vil gerne have en forholdsvis lang jakke...
Altså den er ikke meget lang, men den går godt ned over numsen... men ikke helt ned til knæene som jeg kunne forestille mig du vil have..
linselouise skriver: Du kan få den til 100 kr hvis det var noget. Det er ikke en ventefrakke men den er tilpas stor til at der kan være en mave i den, jeg var rigtig glad for den, da den var god varm
Du kan få den til 100 kr hvis det var noget.
Det er ikke en ventefrakke men den er tilpas stor til at der kan være en mave i den, jeg var rigtig glad for den, da den var god varm
Hva str er den?
Malthesmoar skriver: Hva str er den?
hej det er str. 44
linselouise skriver: hej det er str. 44
Hvad str. bruger du normalt? (jeg bruger ca. str. 38-40 normalt) -jeg kunne rigtig godt være interesseret...
Carina87 skriver: Hej Har brug for hjæp til at finde en ventevinterjakke. Kan I anbfale nogle gode sider? Har set på den fra mamalicious men vil gerne have en der er lidt lang da jeg går meget i kjoler og lange trøjer. Forslag modtages med kys hånd
Hej
Har brug for hjæp til at finde en ventevinterjakke. Kan I anbfale nogle gode sider? Har set på den fra mamalicious men vil gerne have en der er lidt lang da jeg går meget i kjoler og lange trøjer. Forslag modtages med kys hånd
Lunae skriver: Hvad str søger du?
Hvad str søger du?
Jeg søger str. 40-42 eller Large. Den skalhelst være lang for at undgå blærebetændelse hen over vinteren. Har du et forslag?
Carina87 skriver: Jeg søger str. 40-42 eller Large. Den skalhelst være lang for at undgå blærebetændelse hen over vinteren. Har du et forslag?
Lyder spændende. Er den til salg?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128