Hvor finder jeg en vinterjakke min gravide mave kan være i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.434 visninger
28 svar
0 synes godt om
16. september 2010

CA

Hej

Har brug for hjæp til at finde en ventevinterjakke. Kan I anbfale nogle gode sider? Har set på den fra mamalicious men vil gerne have en der er lidt lang da jeg går meget i kjoler og lange trøjer. Forslag modtages med kys hånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

L.J.L

jeg har en dynejakke som jeg brugte sidste vinter da jeg var højgravid, du gerne må købe billigt

Anmeld

16. september 2010

CA

Spændende! Kan du smide et billede ind?

Anmeld

16. september 2010

birgittemarie

Jeg har en ventevinterjakke til salg, som du også kan bruge bagefter. Både med et indlæg, så der er plads til at bære baby indenunder i slynge eller vikle eller bæresele. Det er en rigtigt lækker uldjakke og jeg synes, det er rigtig rart, at man kan bruge den som helt almindelig jakke nu.

Den koster 1445 fra ny, den er ikke brugt mere end 10 gange, fordi jeg har en magen til, og du kan se den her:

http://www.trendsales.dk/annoncer/mamajacket-mamajacket-3-jakker-i-1-ventejakke-slyngejakke-almindelig-jakke/18564266?forum=114&status=&search=

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. september 2010

Mille83

Hvad med på asos.com under maternity, der købte jeg alt mit gravid tøj inkl 2 jakker

Anmeld

16. september 2010

LC

Jeg købte en fra Vero moda sidste vinter, da jeg var højgravid, en almindelig sort uldfrakke.

Det er ikke en graviditets jakke, så havde regnet med at kunne bruge den bagefter, men den har desværre taget lidt form af maven, så nu står den lige ud i vejret foran.

Det var bare sådan en der kun sidder starmt over brystet og så er meget løs længere nede, var vildt glad for den.

Kan ikke lige finde et billede af den - men knapperne sad lige som på denne jakke - der var bare en hel del mere stof i bunden af jakken.

Anmeld

16. september 2010

L.J.L

Carina87 skriver:

Spændende! Kan du smide et billede ind?

Du kan få den til 100 kr hvis det var noget.

Det er ikke en ventefrakke men den er tilpas stor til at der kan være en mave i den, jeg var rigtig glad for den, da den var god varm

Anmeld

20. september 2010

CA

birgittemarie skriver:

Jeg har en ventevinterjakke til salg, som du også kan bruge bagefter. Både med et indlæg, så der er plads til at bære baby indenunder i slynge eller vikle eller bæresele. Det er en rigtigt lækker uldjakke og jeg synes, det er rigtig rart, at man kan bruge den som helt almindelig jakke nu.

Den koster 1445 fra ny, den er ikke brugt mere end 10 gange, fordi jeg har en magen til, og du kan se den her:

http://www.trendsales.dk/annoncer/mamajacket-mamajacket-3-jakker-i-1-ventejakke-slyngejakke-almindelig-jakke/18564266?forum=114&status=&search=

Det er ikke lige den jeg søger, men ellers tak

Anmeld

20. september 2010

CA

linselouise skriver:

Du kan få den til 100 kr hvis det var noget.

Det er ikke en ventefrakke men den er tilpas stor til at der kan være en mave i den, jeg var rigtig glad for den, da den var god varm

Heller ikke lige den Ellers tak. Godt nok billigt!

Anmeld

20. september 2010

CA

LC skriver:

Jeg købte en fra Vero moda sidste vinter, da jeg var højgravid, en almindelig sort uldfrakke.

Det er ikke en graviditets jakke, så havde regnet med at kunne bruge den bagefter, men den har desværre taget lidt form af maven, så nu står den lige ud i vejret foran.

Det var bare sådan en der kun sidder starmt over brystet og så er meget løs længere nede, var vildt glad for den.

Kan ikke lige finde et billede af den - men knapperne sad lige som på denne jakke - der var bare en hel del mere stof i bunden af jakken.

Er den længere end den på billedet? Vil gerne have en forholdsvis lang jakke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.