Ja vi har jo været i sommerhus her i sidste uge. Det var bare så hyggeligt og vi har virkelig bare haft en af de bedste ferier :) Vi var til torevdag i Hurup, fik besøgt han fætter & co på Jambo-campingplads, vi fik besøg af min svigerinde & co, så kom mine forældre derop, lørdag var vi alle i svømmehal (Oliver var ikke så tryg i starten, men tilsidst gav han selv udtryk for at han ville over i det store bassin og det var bare et hit), igår efter at vi have været til torvedag en gang til tog vi hjem til Viborg.
Og hele ugen i sommerhus har Oliver bare kravlet rigtigt, han rumper stadig men nu kan han også kravle :D
Idag skulle den have stået på oprydning og udpakning af babgage, men men men, mor er sidder med com'en og hygger imens far og søn ligger på sofaen og snorker :$ Jeg må igang når jeg har skrevet det her indlæg.
I weekenden overraskede min mand mig lige ved at fortælle at han havde besluttet at vi skal ind og shoppe. Han var blevet enig med sig selv om at vi hver især fik 1000,- og så skulle vi købe lige det vi ville. Han vil nemlig gerne have en en PS2 og jeg har besluttet mig for at jeg skal have bukser! Selvom jeg skammer mig over at skulle sige det, så siger jeg det allievel. Jeg går stadig i vente bukser 8( Så efter vores ferie starter vi på Lene Hanssons 8 ugers wellness program. Håber bare sådan at vi kan fuldføre det! Nå man det var lige et sidespring, imorgen (onsdag) skal vi så ind og shoppe og om aftenen skal vi til min mands kusines fødselsdag.
Torsdag skal jeg i byen sammen med nogle tøser 8D Det bliver bare super godt. Jeg fik en kjole af Dennis imens vi var i sommerhus (ja ja han flotter sig rigtigt, tror vi skal have ferie noget tier), så den skal indvies på torsdag.
Og så er der heller ikke planlagt mere før mandag næste uge, hvor vi skal til Løkken og bsøge min anden svigerinde & co. og tirsdag skal vi til IKEA :P
Det er så dejligt med ferie (C)
Tak fordi du læste med så langt, vil meget gerne have updates fra jer andre da jeg ikke har været på en hel uge. Jeg har prøvet at læse de indlæg jeg har misset og så har jeg svaret på det jeg kan ;)
-Nadia
Anmeld