Jeg har haft meget kraftige plukve'er den sidste uges tid. i tirsdags ville min jordmor så gerne lige have mig ind og blive tjekket. det viser sig så at jeg er begyndt at åbne mig. så kom der en læge der skulle undesøge mig og de kan så se jeg har åbnet mig ca. en cm og har en meget kort livmoderhals. jeg får at vide at jeg kan risikere at føde her en af de næste dage hvis jeg ikke forholder mig i ro. så blev jeg indlagt og i går sent eftermiddag blev jeg undersøgt igen og min livmoderhals er blevet længere efter jeg havde fået slappet af.
Nu er jeg kommet hjem og prøver så vidt som muligt at lave ingenting da de siger det kan sætte min fødsel igang og jeg ville jo helst undgå han kommer for tidligt ud !! 
Er der nogen der har oplevet noget af dette for jeg må da sige jeg er fyldt med blandede følelser. det er jo rigtig spændene at vide den lille fyr snart kommer til verden og jeg glæder mig simpelthen så meget men jeg har heller ikke lyst til at skulle opleve mit barn komme for tidligt ud og muligvis skal have sondemad osv den første tid
Det må da være hårdt at skulle se sit barn sådan når man helst bare vil have det i sine arme !! <3
Frustrerede tanker fra Henriette. Gravid i uge 34 + 6 ..
Anmeld