ingen der har termin i dec.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2008

Tikki

Julie R skriver:

Tillykke Jeanette..

Så får du endnu en lille pige ;) :)
Kan godt forstå du glæder dig.. Jeg glæder mig super meget, det bliver skønt når man står med den lille i armene.. Det er den bedste julegave man kan ønske sig ;)

tak og også tillykke til dig ;) Ja, nu får vi at se hvad det bliver - vi har valgt ikke at vide kønnet nemlig denne gang, men er ved at gå til af spænding allerede :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2008

Guldet

Hey Jeanette..
hihi.. har vidst misforstået din besked-- troede du skrev du skulle ha en pige ;)
Kan godt forstå du er spændt-- det bliver spændende at se..
Håber alt går vel
Knus Julie

Anmeld

23. september 2008

ansaca

Julie R skriver:

Hey Ansaca

Også tillykke med din lille dreng..
Så får du også en skøn julegave i juledagene :D
Håber alt går godt med graviditeten.. ? Her går det bare super, så det er skønt at være gravid :P

Tak :) Og vi glæder os meget, men er selvfølgelig spændt på hvornår det helt præcist bliver, om vi skal rejse os midt i juleanden ;)

Men, jeg synes det er hårdt at være gravid, nu har det måske også noget at gøre med at jeg allerede har været sygemeldt i 2 måneder med begyndende bækkenløsning og mange rygsmerter, og det bliver kun værre. Heldigvis er der meget babyudstyr og tøj man kan koncentrere sig lidt om :)

Anmeld

24. september 2008

pulle22

Hej jeg har også termin i dec nærmer d. 3/12 så der er ikke så længe til mere.

Anmeld

24. september 2008

Guldet

Hey Pulle 22

Nej tiden nærmer sig da :) .. Jeg har termin d. 24 dec...hehe
Så glæder mig helt vildt til den 21. nov. hvor jeg går på barsel :)
det bliver skønt..!

er det dit første barn? og ved du hav køn det er??
Vi skal have en lille pige..

Hilsen Julie

Anmeld

24. september 2008

pulle22

Til Julie r

ja vi få også en pige nej der er ikke lang tid til mere og jeg går sygemeldt så jeg synes tiden er meget lang desværre men vi glæder os helt vildt og ja det er først barn. det er da lidt synd at have termin d 24/12 jeg fik selv en termin første gang d. 12/12 og tænkte nej hvor ville det være synd for den lille og min kæreste har fødselsdg d. 27/12 men så blev jeg så rykket så det var dejligt.

Anmeld

17. oktober 2008

boggie

Hejsa!
Er ny herinde, men dejlig med en gruppe for os december mødre.
Jeg fik først en termin d. 23/12, men blev heldigvis rykket og har nu termin d. 30/12 og har selv fødseldag d. 18/12 så det er ok.
Min kæreste og jeg venter begge vores første barn og vi ved det bliver en dreng.
Her er ventetiden også lang, da jeg går sygemeldt og nærmest tæller dage. Vi glæder os begge meget, ikk mindst til at se hvordan han ser ud og lære ham at kende.

Anmeld

19. oktober 2008

giraffen28

Jeanette skriver:

Hej - har også termin i december - d. 27/12. Har en datter fra juli 07 også, så ved nu hvad jeg kan glæde mig til ;)

hejsa jeg har også termin den 27.12......venter mig en bette pige til...har 2 piger i forvejen, hvor den ene er fra november 07 gs

Anmeld

19. oktober 2008

giraffen28

Hejsa alle
Er der mon nogen af jer der så også har jeres børn tæt på hinanden alder mæssigt? Jeg har nemlig en pige fra november 07 og nu venter jeg mig så endnu en dejlig pige den 27.12 gs.... Synes nu tiden går laaaaangsomt denne gang selvom det er mit 3.barn gg Føler mig ret besværet denne gang og synes det er lidt hårdt og være i praktik som social og sundhedshjælper da maven tit er i vejen ggg

Anmeld

20. oktober 2008

morLinda

Hej alle...
Jo - har termin i december... 76.gif jeg har d. 12. dec., men får se hvornår bebsen finder ud af at komme ud.
Som om det ikk er nok, har jeg en datter der er født 29. dec. 2000, -selvom man ikk føler man når at holde fødselsdag eller hygge på hendes dag, har vi indtil nu nået det hele... midt i alt juleræset...

Knus Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.