ingen der har termin i dec.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.998 visninger
21 svar
0 synes godt om
22. juli 2008

Guldet

Hey..

Ingen der har termin til dec?

Jeg har selv den. 24 dec.. SS

Julie-1985

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2008

Laviola

Hej

Jeg har lige oprettet mig herinde, og jo, jeg har termin i december. den 16 nærmere betegnet... :-)

Vi venter os en pige igen (fødte vores første barn i maj 2007) og vi glæder os rigtig, rigtig meget til endnu en forøgelse af vores lille familie...

Hvor sjovt, at du lige har termin juleaften...

Hilsen Helle (20+5)

Anmeld

11. august 2008

Guldet

Hey..

Tillykke med at det bliver en bette pige.. vi venter også en lille pige :) Ja det er lidt sjovt det er den. 24 dec. hihi,, men hun må godt ankomme lidt før.. ! men nu må vi se , om det er Julemanden eller storken der kommer med hende ;)

Anmeld

22. august 2008

monstar99

Jeg har termin til en lille dreng den 17 dec. det er nr 1 så vi glæder os meget (H)

Anmeld

22. august 2008

monstar99

monstar99 skriver:

Jeg har termin til en lille dreng den 17 dec. det er nr 1 så vi glæder os meget (H)

Gode ting er hver at vente på men hvor tager det dog siden tid før Casper har termin den 17. dec.

Anmeld

22. august 2008

Guldet

Hey.. tillykke med jeres lille dreng.. hvor skønt:)
Ja ventetiden er lang..
Men ligepludselig har man bebsen i armene.. det bliver stort.. ;)

Anmeld

25. august 2008

Tikki

Hej - har også termin i december - d. 27/12. Har en datter fra juli 07 også, så ved nu hvad jeg kan glæde mig til ;)

Anmeld

27. august 2008

ansaca

Hej, Vi har også termin i december, i nærheden af den 26. december kommer der en lille dreng, som også er vores første :)

Anmeld

27. august 2008

Guldet

Tillykke Jeanette..

Så får du endnu en lille pige ;) :)
Kan godt forstå du glæder dig.. Jeg glæder mig super meget, det bliver skønt når man står med den lille i armene.. Det er den bedste julegave man kan ønske sig ;)

Anmeld

27. august 2008

Guldet

Hey Ansaca

Også tillykke med din lille dreng..
Så får du også en skøn julegave i juledagene :D
Håber alt går godt med graviditeten.. ? Her går det bare super, så det er skønt at være gravid :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.