Baby prutter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2010

Willa's mor

Zafir skriver:

Skønt. Jeg vil glæde mig til opdateringen ...

Jeg syns det er blevet lidt bedre, Hun var ikke lige så urolig i går, men hun har stadig meget luft i maven. Nu har jeg tilføjet at pakke hendes mave ind i uld (færøsk uld) Det slukke gi en anden varme om maven, så håber det hjælper.

Jeg er også blevet opmærksom på at min mælk først rigtigt er tilpasset hende efter 8 uger... (Derfor der er flere der gerne vil købe mælken de første 8 uger) Så håber jeg at det hjælper...

Hvordan går det med dig og din baby??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

Pige2009

Alt går jo som bekendt i mælken og det er individuelt, hvad de små kan tåle. En tommelfingerregel er, at det du spiser og drikker findes i mælken ca. 6 timer efter Prøv at holde øje med, hvornår hun prutter og hvad du har spist de foregående 6 timer...

K.h. Linda

Anmeld

19. september 2010

Bebsen

Hmm, nu bliver jeg nysgerrig, er der noget bestemt mad man skal undgå når man ammer? Min dreng prutter heeelt vildt, hihi

Anmeld

19. september 2010

Willa's mor

Baagøe skriver:

Alt går jo som bekendt i mælken og det er individuelt, hvad de små kan tåle. En tommelfingerregel er, at det du spiser og drikker findes i mælken ca. 6 timer efter Prøv at holde øje med, hvornår hun prutter og hvad du har spist de foregående 6 timer...

K.h. Linda

Jeg troede det var blevet afskrevet det med at ting går i mælken... Men alligevel har jeg passet på. og nu kan jeg passe endu mere på..

Thanks..

Anmeld

19. september 2010

Pige2009

Willa's mor skriver:

Jeg troede det var blevet afskrevet det med at ting går i mælken... Men alligevel har jeg passet på. og nu kan jeg passe endu mere på..

Thanks..

Velbekomme Laura havde svært ved at kapere rødkål, som slog hendes mave i stykker gennem mælken. God "bedring" med hende.

Anmeld

19. september 2010

Willa's mor

Baagøe skriver:

Velbekomme Laura havde svært ved at kapere rødkål, som slog hendes mave i stykker gennem mælken. God "bedring" med hende.

Nogle gange er det ik til at finde ud af. Jeg fik mit første barn i 1993. Og der er virkelig sket mange ting siden da... Dengang var der mange ting man ikke måtte spise for det gik i mælken.. Og alle mulige andre ting. Man lagde børnene på siden og flere andre ting..

Hmm sagde jeg lige "dengang".. hihihi jeg er gammel...

Anmeld

19. september 2010

Pige2009

Willa's mor skriver:

Nogle gange er det ik til at finde ud af. Jeg fik mit første barn i 1993. Og der er virkelig sket mange ting siden da... Dengang var der mange ting man ikke måtte spise for det gik i mælken.. Og alle mulige andre ting. Man lagde børnene på siden og flere andre ting..

Hmm sagde jeg lige "dengang".. hihihi jeg er gammel...

LOL Klasse

Anmeld

19. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Willa's mor skriver:

Jeg syns det er blevet lidt bedre, Hun var ikke lige så urolig i går, men hun har stadig meget luft i maven. Nu har jeg tilføjet at pakke hendes mave ind i uld (færøsk uld) Det slukke gi en anden varme om maven, så håber det hjælper.

Jeg er også blevet opmærksom på at min mælk først rigtigt er tilpasset hende efter 8 uger... (Derfor der er flere der gerne vil købe mælken de første 8 uger) Så håber jeg at det hjælper...

Hvordan går det med dig og din baby??

Syns faktisk også det går bedre med prutterne de sidste 2 dage og der ryger GODTNOK noget igennem... Er du gal der kommer remulade i bleen må jeg nok sige Men vi nusser også fusser til den store guldmedalje og cykler med benene og nusser mavsen. SÅ det hele hjælper tror jeg.

Anmeld

20. september 2010

Willa's mor

Zafir skriver:

Syns faktisk også det går bedre med prutterne de sidste 2 dage og der ryger GODTNOK noget igennem... Er du gal der kommer remulade i bleen må jeg nok sige Men vi nusser også fusser til den store guldmedalje og cykler med benene og nusser mavsen. SÅ det hele hjælper tror jeg.

Det var godt at det er blevet bedre..

Jeg gøre os det hele, lige så snart der er tid og mulighed for det.. Og det går os bedre, meeen hun kunne godt være lidt mere rolig, men det kommer nok en af dagene. (Nok os mere besværligt når man er alene.. ingen til at tage over... På den anden siden ved jeg at der kun er mig...)

I går prøvede jeg at drikke en kop kamille the, men jeg kunne ik se en direkte sammenhæng, men prøver igen i dag..

Hun sover godt om natten. Fra kl. ca 23 til 03-04 ca, og så videre til kl. ca 07-08. Så på den måde har jeg det godt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.