Baby prutter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.499 visninger
18 svar
0 synes godt om
15. september 2010

Willa's mor

Willa er 4 uger nu og amningen går rigtigt godt. Men jeg syns hun er noget plaget af prutter. Især de sidste 3 dage. Er der nogen ved noget om hvad der går i mælken og kan give luft i maven, for jeg syns hun er go til at bøvse. Så det skulle ik være det. Jeg prøver os at passe på hvad jeg spiser. Men jeg er måske ik go nok...!!

Nogle gode råd??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså - Min erfaring, både fra dengang med Idun og nu med Frigg, er at de prutter nooooget. Også ret meget. Frigg er lige lidt sur de her dage, det virker også som om det er prutterne der er nogen værre nogen. Men vi cykler med benene, massere maven og trykker under fusserne. Mave og tarmene sidder i svangen, på et zoneterapi kort.

Du kan se et her fx: Zoneterapi

Babymassage er også god til at ordne den slags med prutter osv...

Jeg håber det kan hjælpe lidt Og det burde gå over. Desuden skriver du jo at din datter er 4 uger, der er jo også det første tigerspring, som involvere appetitten Kan det være det?

Anmeld

18. september 2010

Willa's mor

Tak for dit svar.. Jeg har ik haft tid til at komme på nettet siden, derfor jeg først skriver nu..

Jeg prøvede med det samme at massere i svangen og op kom er 2 store bøvser..

Jeg prøver at holde igen med alle ting der evt kan gå i mælken og cykler og massere maven og holder den varm med  mine hænder og en varm ammeble.. Når de har ondt vil man jo næsten gøre hvad som helst.

Jeg håber det kan hjælpe senere i dag.

Anmeld

18. september 2010

Willa's mor

Zafir skriver:

Altså - Min erfaring, både fra dengang med Idun og nu med Frigg, er at de prutter nooooget. Også ret meget. Frigg er lige lidt sur de her dage, det virker også som om det er prutterne der er nogen værre nogen. Men vi cykler med benene, massere maven og trykker under fusserne. Mave og tarmene sidder i svangen, på et zoneterapi kort.

Du kan se et her fx: Zoneterapi

Babymassage er også god til at ordne den slags med prutter osv...

Jeg håber det kan hjælpe lidt Og det burde gå over. Desuden skriver du jo at din datter er 4 uger, der er jo også det første tigerspring, som involvere appetitten Kan det være det?

Tror det er en rigtigt go side.. Taaak..

Anmeld

18. september 2010

Fyn

Min datter pruttede også helt vildt i starten... Jeg ville ikke være bekymret. Jeg forsøgte madændring etc. men det virkede vist ikke rigtig.

Tænk på at hvis du tog til Thailand og begyndte at spise deres mad og drikke vandet, så ville din mave også skulle bruge noget tid til at vænne sig til det nye.

Få din baby til at bøvse og prutterne - ja, de skal nok blive mindre. Lige nu er jeg bare stolt over at min datter bøvser som en havnearbejder og at prutterne er blevet færre...

Venlig  hilsen C og E på 4 mdr.

Anmeld

18. september 2010

Willa's mor

Fyn skriver:

Min datter pruttede også helt vildt i starten... Jeg ville ikke være bekymret. Jeg forsøgte madændring etc. men det virkede vist ikke rigtig.

Tænk på at hvis du tog til Thailand og begyndte at spise deres mad og drikke vandet, så ville din mave også skulle bruge noget tid til at vænne sig til det nye.

Få din baby til at bøvse og prutterne - ja, de skal nok blive mindre. Lige nu er jeg bare stolt over at min datter bøvser som en havnearbejder og at prutterne er blevet færre...

Venlig  hilsen C og E på 4 mdr.

Tak for dit svar, det er altid dejligt at vide at man ikke er den eneste og problemet stort set er ens for alle. Selv om det er mit 4' barn bliver jeg ski i tvivl om jeg gør det rigtigt det hele..

Og også selv om jeg har så meget mælk at hun næsten drukner..

Det med mad indtag sagde man før i tiden at man skulle passe på forskellige ting... Nok derfor jeg tænker på det, (Jeg er jo gammel ung mor..!! *SS*) Der er mange ting der hele tiden bliver lavet om..

Anmeld

18. september 2010

Moderator

Er det blevet bedre? Frigg er ligesådan i øjeblikket. Hun bliver også bare NOGET så sind, når hun ikke kan prutte ordenligt... mmm...

Anmeld

18. september 2010

Willa's mor

Zafir skriver:

Er det blevet bedre? Frigg er ligesådan i øjeblikket. Hun bliver også bare NOGET så sind, når hun ikke kan prutte ordenligt... mmm...

Jeg ved det ik endnu, jeg har først prøvet at massere hendes fødder i dag. Jeg håber

Jeg har stadig vildt meget mælk oh hun spiser kun 1 gang om natten, men hver 2-3 time om dagen.

Men jeg syns hun pruttede da jeg masserede hendes fødder med olie, på pudslebordet lige før. Hun var iøvrigt vild med det og hyggede sig under mors nye påfund..

Anmeld

18. september 2010

Willa's mor

Zafir skriver:

Så kom der lige en ordenlig udskrivning os i forbindelse med varme på hende mave. Tror altså det hjælper med zone ting.

Skriver igen en af dage med en opdatering..

Anmeld

18. september 2010

Moderator

Willa's mor skriver:

Så kom der lige en ordenlig udskrivning os i forbindelse med varme på hende mave. Tror altså det hjælper med zone ting.

Skriver igen en af dage med en opdatering..

Skønt. Jeg vil glæde mig til opdateringen ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.