[citat][f][småt]Anja skriver:[/småt][/f]
Dejligt at det gik godt med at få sin vilje :)
Tror ikke det går helt så let for mig, desværre ....
Var jo til samtale med overlægen i dag omkring graviditetssukkersyge og kommende fødsel/pks. Da vi sagde at vi ønskede pks var hun bare slet ikke med på den. Vi fortalte vores argumenter for og hun blev ved at presse den anden vej - ja, så meget at jeg faktisk endte med at tude fordi det blev så uoverskueligt og hun hørte slet ikke efter. Hun afsluttede med, at det jo ikke skulle helt besluttes endnu men at vi kunne gå hjem og tænker over det igen (hvilket vi også fik at vide hos jdm) og så kunne vi tage snakken en gang til - med andre ord: hun vil IKKE give pks ..... aner slet ikke hvordan jeg skal overskue det samtidigt med graviditetssukkersygen og alle følgerne der af .... :'( øv[/citat]
Det er lidt skod at det endte sådan for dig... Jeg fik afvide at når det var endt med Akut sidste gang så var valget mit... men at de jo selvfølgelig skal prøve at snakke mig fra det...
Hvis jeg var dig ville jeg næste gang du kom til jordemoder sige det som det er at du har overvejet det og tænkt det hele igennem og du vil have et PKS...
Kan bare ikke forstå, for jeg mener at ved Sukkersyge får man ikke lov til at føde selv, men det kan da godt være at der er forskel på alm sukkersyge og graviditetssukkersyge...
Men prøv at snakke med jordemoderen om du kan komme til en samtale med AfdelingsJordemoderen, for det er hende der sammen med dig tager den endelige beslutning...
Ellers håb på at lillesøster også ligger med måsen først...
Betina
Anmeld