2 fingre åben og 1 cm blød livmoderhals tilbage..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

M&F&C

Held og lykke - det kunne godt lyde som om der snart sker noget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Swerg

Malene&Frederikke skriver:

Held og lykke - det kunne godt lyde som om der snart sker noget!

Tak tak

Anmeld

15. september 2010

Dansker I Holland

Elias<3 skriver:

Hej Piger ..

jeg var igår til samtale på hospitalet ang. igangsættelse..

Jeg var igår 38+0 .. Vi snakkede frem og tilbage og så blev jeg undersøgt indvendigt.. Jeg var 2 fingre åben, havde 1 cm blød livmoderhals tilbage og jordemoderen kunne lige puffe til hans hovede

Jordemoderen mente at jeg snart ville gå i fødsel, men ville alligevel give mig en tid til igangsættelse tirsdag d. 21/9 om morgenen .. Når jeg møder op dér vil hun så tage mit vand da jeg er moden nok ..

Men, mit spørgsmål er så; Bliver jeg så sendt hjem derefter ??

Og hvad betyder det egentlig at man er 2 fingre åben ??

Måske er det dumme spørgsmål, men jeg er bare en uviden førstegangs

Jeg håber i kan hjælpe mig !

PS; Jeg holder lige grunden til igangsættelse for mig selv, da det er en smuule privat

Heysa Vil bare ønske dig ALT mulig held og lykke med fødslen Håber det hele går som det skal (og selvfølgelig gør det jo det )

Knus Sussie 31+2 (som ikk kan vente til det er min tur til at føde )

Anmeld

16. september 2010

Mai-pigen

Elias<3 skriver:

Hej Piger ..

Jeg var igår 38+0 .. Vi snakkede frem og tilbage og så blev jeg undersøgt indvendigt.. Jeg var 2 fingre åben, havde 1 cm blød livmoderhals tilbage og jordemoderen kunne lige puffe til hans hovede

Jordemoderen mente at jeg snart ville gå i fødsel, men ville alligevel give mig en tid til igangsættelse tirsdag d. 21/9 om morgenen .. Når jeg møder op dér vil hun så tage mit vand da jeg er moden nok ..

PS; Jeg holder lige grunden til igangsættelse for mig selv, da det er en smuule privat

Du har jo fået et rigtig godt svar, så jeg vil også bare lige ønske dig al mulig held og lykke!!

Jeg har selv en tid til igangsættelse d.21.9, dagen før min termin! Skal møde ind kl.19, og hvis der så ikke er sket noget af sig selv, skal jeg ha ballonkateder, jeg er så også i tvivl om jeg bliver sendt hjem! Ville umiddelbart sige ja, men da jeg har født 1 gang før ved AKS, står der i brochuren at jeg skal blive, nu må vi se!!

Håber sådan det når at ske af sig selv i løbet af de næste 6 dage!!

Anmeld

16. september 2010

Mor til L&S

Elias<3 skriver:

Hej Piger ..

Hej

Da jeg blev undersøgt efter jeg havde fået 1 pille for igangsættelse var jeg også 2 fingre åben og der kunne de sagtens tage vandet, så de tog vandet og derefter kom veerne strømmende og jeg var i fødsel

Normalt bliver man sendt hjem efter i gangsættelse, men jeg tror bestemt at du går i gang af dig selv inden på tirsdag

Held og lykke

Anmeld

16. september 2010

Swerg

Tusinde tak for jeres krydsede fingre og held og lykk'er

Og selvfølgelig jeres svar !

Anmeld

16. september 2010

Bas

Elias<3 skriver:

Hej Piger ..

Hvordan kan det være du skal sættes igang? Er lidt nysgerrig

Bas 36+3

Anmeld

17. september 2010

Swerg

Bas skriver:

Hvordan kan det være du skal sættes igang? Er lidt nysgerrig

Bas 36+3

Det er lidt privat, så det holder jeg for mig selv

Anmeld

17. september 2010

Halbschön

Jeg blev sat igang da jeg var 42+0.. Jeg mødte op på FG kl 19 en fredag aften og troede bare ejg skulle ha et par stikpiller og så hjem igen.. Men da jm undersøgte mig var jeg to cm åben og næsten ingen livmoderhals tilbage.. Så i stedet for stikpiller valgte hun at tage vandet, som min igangsættelse... Jeg skulle så blive deroppe og vente på at veerne gik igang af sig selv.. Det gjorde de så desværre ikke, så jeg fik lagt et vedrop og veerne begyndte så omkring kl 23.. Kl 2 har jeg det rigtig skidt og jeg er desværre kun tre cm åben.. Jeg vælger så en epiduralblokade og den får jeg omkring kl 3... Kl 5 får jeg pressetrang.. Kl 7 presseveer og må aktivt presse med.. 7.18 er han født.. dejlig stor dreng på 4570g og 56cm

Held og lykke med igangsættelsen og fødslen!

Anmeld

17. september 2010

Bas

Elias<3 skriver:

Det er lidt privat, så det holder jeg for mig selv

Nåh for søren, det er bare helt iorden.

Grunden til jeg spurgte var for at finde ud af om man selv kan ønske at blive sat igang inden termin, eller om ens JM skal afgøre det, ved du det?

Jeg frygter lidt at gå over tid nemlig.

Held og lykke med det hele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.