depression

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.958 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. september 2010

anjaditte

jeg har en depression, en tilbagevendende og det er hårdt at man kan svinge så meget. Er der andre så også her en depression?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

aarhusmor

Jeg havde en i 2005, pga. stress. Men jeg er "ok" nu og har ikke haft tilbagefald. Jeg er dog sygemeldt pga. fysiske sygdomme og med henblik på flexjob.

Anmeld

15. september 2010

SussieThyssen

Min mand har en kronisk "fysisk relateret depression" og den har vi levet med i mange år nu.
Så ja, kender alt til det.
Men hans er IKKE en psykisk depression. For hans vedkommende skyldes det, at han ikke selv kan danne signalstoffer nok, og derfor tror hans krop at han er deprimeret, hvad han heldigvis ikke er i sig selv. Men det er temmeligt hårdt at leve med, og kan så sandeligt godt gøre en rigtigt deprimeret oven i. Men vi har lært at indrette vores tilværelse efter det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. september 2010

anjaditte

Der har også været mange ting som har udløs depressionen, bla ligesom dig stress, men også fordi jeg desværre har et dårligt forhold til min mands far. Han mener at jeg ikk en god nok, og med det hængen så ja så falder man tilbage

jeg er selv godkendt til flexsjob

Anmeld

15. september 2010

aarhusmor

ja det genkender jeg. På trods af en videregående uddannelse, mener min svigerfar også at jeg da kunne tage et job på en fabrik, hvis vi flyttede til vestjylland. Så kunne min mand læse videre til lærer. (Han er datamatiker)

Men et eller andet sted fortæller det jo bare mere om personen der dømmer, end "os" der er følsomme.

Anmeld

15. september 2010

anjaditte

jeg er enig,  heldigvis har jeg en skøn mand, som bakker mig op og elsker mig for den jeg er...

Anmeld

15. september 2010

aarhusmor

Ja også her. Sjovt som mænd kan falde heldigt ud Når man tænker på de fædre de har.

Får du hjælp til depressionen? Jeg fik lykkepiller dengang. Men tror egentlig de var unødvendige. Jeg holdt op med dem og så fik jeg det bedre.

Anmeld

15. september 2010

anjaditte

ja jeg har dagligt medicin og kommet tit til lægen, har dog fundet ud af, at jeg skal tage min medicin da jeg hurtigt kan komme længere ned, hvilket jeg ikk har det godt med, da jeg gerne vil være der for mine 2 børn

Anmeld

15. september 2010

morethanperfect

Jeg lider også af depression , som jeg har gjort i ca 3 år nu .. Går til psykolog engang i mellem , men graviditeten har gjort mig enormt glad , og har givet mig så meget overskud(til tider) at jeg holder pause fra psykologen

Anmeld

15. september 2010

anjaditte

jeg havde begge gange da jeg ventet mine børn den bedste tid....men er blivet rettet og ser ned på at den nærmest familie. og det er meget hårdtat vide at de ser en som en der ikke betyder noget som helst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.