SUPER fed rød/uldjakke vinter + Malou Sander jakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
23. september 2010

Mille83

Har ikke prøvet og måle før, men det er så præcist som jeg lige kunne, har stået med den på og målt som det nu kunne lade sig gøre...

Skulder og ned 70 - 75 (er nød til og lade den springe 5 cm for man kan strække lidt i det og måler selv)

Rundt om brystet 100 cm - 105 cm

Skulder til Skulder 50-55 Cm

Hofte? - Har taget billede bagfra så du kan se det, for der er en bred rib kant, som kan strækkes RIGTIG meget  Og derfor er den svær og måle.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

otlitrom

Mille83 skriver:

Har ikke prøvet og måle før, men det er så præcist som jeg lige kunne, har stået med den på og målt som det nu kunne lade sig gøre...

Skulder og ned 70 - 75 (er nød til og lade den springe 5 cm for man kan strække lidt i det og måler selv)

Rundt om brystet 100 cm - 105 cm

Skulder til Skulder 50-55 Cm

Hofte? - Har taget billede bagfra så du kan se det, for der er en bred rib kant, som kan strækkes RIGTIG meget  Og derfor er den svær og måle.

Hehe, så er det min tur til at måle mig selv... 2 sek

Anmeld

23. september 2010

Mille83

kitty skriver:

Hehe, så er det min tur til at måle mig selv... 2 sek

Hov skulder til skulder målet er lidt større, - har kun målt stoffet bagpå, tager den lige på (kan passe den i skulderen nemlig) og får kæresten til og måle når han kommer hjem.

Anmeld

23. september 2010

otlitrom

Mille83 skriver:

Hov skulder til skulder målet er lidt større, - har kun målt stoffet bagpå, tager den lige på (kan passe den i skulderen nemlig) og får kæresten til og måle når han kommer hjem.

Umiddelbart tror jeg den passer fint... Du behøver ikke tage noget nyt skuldermål, det jeg fik var fint. Det gav en god idé

Hvad kunne du tænke af pris? 300 plus porto? (bare et bud)

Anmeld

23. september 2010

Mille83

kitty skriver:

Umiddelbart tror jeg den passer fint... Du behøver ikke tage noget nyt skuldermål, det jeg fik var fint. Det gav en god idé

Hvad kunne du tænke af pris? 300 plus porto? (bare et bud)

400 kr plus porto da det er den der har været dyrest og som sagt ikke brugt, og den er rigtig dejlig varm her til vinter - 500 kr plus porto så får du den anden jakke med også  - så har du også en jakke til forår/sommer.

Hvad siger du til det?

Anmeld

23. september 2010

Dictes mor

Den turkise, er den varm, eller er den tynd?

Anmeld

23. september 2010

Mille83

Dictes mor skriver:

Den turkise, er den varm, eller er den tynd?

Den er faktisk varm og have på syntes jeg, men tynd stof, den er ikke vindtæt hvis du tænker på det.

Anmeld

23. september 2010

otlitrom

Mille83 skriver:

400 kr plus porto da det er den der har været dyrest og som sagt ikke brugt, og den er rigtig dejlig varm her til vinter - 500 kr plus porto så får du den anden jakke med også  - så har du også en jakke til forår/sommer.

Hvad siger du til det?

Jeg er ikke interesseret i den "tynde" jakke, den er ikke lige mig

hvad er porto på den røde jakke?

Anmeld

23. september 2010

Mille83

Jeg vil ikke tro den vejer mere end 5 kg også koster det kun 75,- i porto samt du får en vinterjakke der kan holde lang tid.

Anmeld

23. september 2010

otlitrom

Mille83 skriver:

Jeg vil ikke tro den vejer mere end 5 kg også koster det kun 75,- i porto samt du får en vinterjakke der kan holde lang tid.

Må jeg tænke til i morgen? Jeg synes det er lidt dyrt for en "brugt" jakke, selvom jeg godt ved den næsten er ny....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.