SUPER fed rød/uldjakke vinter + Malou Sander jakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.008 visninger
37 svar
0 synes godt om
15. september 2010

Mille83

Mega Fed Rød uldjakke sælges - næsten ikke brugt - nypris mener det var 1400 kr, str M. Gi et bud?

(sælges da jeg ikke kan være i den efter jeg har født)

Malou Sander tyrkis jakke str M, Gi et bud? - lidt brugt, kan ikke huske nyprisen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Mille83

Slet ingen der vil komme med et bud? - i kan få begge jakker for 700 kr? Så er jeg startet et sted...

Anmeld

23. september 2010

otlitrom

Den røde er gode nok flot!! Det lyder lidt tosset, men er den lille eller stor af en M? Og hvilket mærke er det? (Ikke at det har den store betydning )

Anmeld

23. september 2010

Mille83

kitty skriver:

Den røde er gode nok flot!! Det lyder lidt tosset, men er den lille eller stor af en M? Og hvilket mærke er det? (Ikke at det har den store betydning )

Den er vildt fed , og har en kæmpe kraves som også kan knappes op så den er rundt om halsen - uden og sige for meget er det en stor M. Jeg selv brugte dengang L i alt andet end lige den - sig til hvis jeg skal tage nogle mål.

Den første jeg havde af dem faldt der en knappe af, også fik jeg den byttet om, derfor har denne kun været brugt 1-2 gange. Og er faktisk selv lidt ked af jeg ikke kan passe den - men jeg er til og forhandle med, så kom med et bud.

Anmeld

23. september 2010

Mille83

kitty skriver:

Hov mærket er JAM

Anmeld

23. september 2010

otlitrom

Mille83 skriver:

Den er vildt fed , og har en kæmpe kraves som også kan knappes op så den er rundt om halsen - uden og sige for meget er det en stor M. Jeg selv brugte dengang L i alt andet end lige den - sig til hvis jeg skal tage nogle mål.

Den første jeg havde af dem faldt der en knappe af, også fik jeg den byttet om, derfor har denne kun været brugt 1-2 gange. Og er faktisk selv lidt ked af jeg ikke kan passe den - men jeg er til og forhandle med, så kom med et bud.

Den er rigtig fin. Og jeg bruger som oftest også L i jakke... Jeg er fristet...

Du må gerne tage nogle mål

Anmeld

23. september 2010

Mille83

kitty skriver:

Den er rigtig fin. Og jeg bruger som oftest også L i jakke... Jeg er fristet...

Du må gerne tage nogle mål

Hvor bor du, for du må også gerne prøve den?

Hvor skal jeg måle? - har ikke lige prøvet det før

Anmeld

23. september 2010

otlitrom

Mille83 skriver:

Hvor bor du, for du må også gerne prøve den?

Hvor skal jeg måle? - har ikke lige prøvet det før

Jeg bor i Vejle.

Du må gerne måle hvor lang den er fra skulderen og ned, rundt over brystet og rundt ved hoften.

Anmeld

23. september 2010

Mille83

kitty skriver:

Jeg bor i Vejle.

Du må gerne måle hvor lang den er fra skulderen og ned, rundt over brystet og rundt ved hoften.

jeg bor i Horsens - ved ikke om du er på disse kanter nogle gange? Så må du gerne komme forbi og prøve den...

Måler lige, 2 sek

Anmeld

23. september 2010

otlitrom

Mille83 skriver:

jeg bor i Horsens - ved ikke om du er på disse kanter nogle gange? Så må du gerne komme forbi og prøve den...

Måler lige, 2 sek

Sjældent, faktisk.. Men hvis du nåler, så får jeg lige en idé om jeg kan passe den. Kan du måle, hvor bred den er fra skulder til skulder også?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.