Wheely Bug

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.867 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. juli 2008

Mikkelmusen

Vi snakker om at købe sådan en for nogle af de penge Filuca har fået i gave. Men jeg har set dem til halv pris i England. Men så vidt jeg ved så skal man betale en masse told når det er fra udlandet?

jeg har så hørt at det skal man ikke fra tyskland. Men jeg kan ikke finde nogle tyske online-butikker der har wheely bug. Vi kiggede nemlig på en side var på dansk/engelsk/tysk da vi kiggede på autostol, så måske de har den, men nu er den altså væk.

Måske kan i hjælpe mig? Ville i selv købe en i tyskland?

På den engelske side jeg fandt stod der at de gav engelsk garanti og skulle den gå i stykker ville de så vidt muligt finde en autoriseret service agent?
"All products are sold with a UK warranty. Should any item fail within its warranty period, we will endeavour to find an authorised service agent in your country. If this cannot be done, and the item must be returned to the UK for repair or refund, the customer must meet the costs of delivery to the UK and also return carriage where applicable. Outbound shipping charges are non-refundable."

www.lullabys.co.uk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2008

Plysbjørnen

Det skulle være noget billigere at købe i tyskland... men lige en hjemmeside er jeg ikke sikker på jeg kan hjælpe med... skal da lige prøve... tror jeg måske har en idé...

Anmeld

22. juli 2008

Plysbjørnen

http://www.hood.de/auction/32371067/wheely-bug-bie ne-klein.htm

Prøv den her ellers søg på www.google.de

Det gjorde jeg...

Betina

Anmeld

23. juli 2008

Mikkelmusen

okay. Tak :)

nogle andre der har erfaring eller et bud ?

Anmeld

23. juli 2008

Marco2

Sorry. Ingen erfaring med at købe ting i Tyskerland via nettet...

Tror jeg ville hoppe på den der fra England. Overvejer lidt selv..

AG

Anmeld

23. juli 2008

Mikkelmusen

Marco er der ikke alt muligt told og skat der skal betales før man kan få den udleveret?

Anmeld

23. juli 2008

Marco2

Ved sgu ikke lige hvordan de der regler er....

Men jeg kan lige høre husbonden. Men hver gang jeg har købt bøger fra England er de bare blevet sendt og ankommet med posten uden nogle dikkedarer...

Jeg giver lige lyd når jeg har snakket med ham.

AG

Anmeld

23. juli 2008

Mikkelmusen

Super :)

Anmeld

23. juli 2008

Marco2

Hov, har da en veninde fra England som nu bor her i DK. Sådan noget må hun sgu vide...

AG

Anmeld

23. juli 2008

Marco2

Hej Hunni.

SÅ har min veninde svaret.

Om man skal betale moms afhænger af, hvor stor firmaets omsætning er i DK. Amazon.co.uk har for eksempel så stor omsætning, at deres bøger er nu påsat dansk moms. Men det burde man kunne se på den endelig ordre, inden du godkender den.

Så jeg tror ikke der kommer yderligere afgifter på Wheely Buggen. Tror ikke deres omsætning i DK er så stor...

Så vi må sgu igang med shopping fra England.

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.