Christ!! Jeg har fået en tøs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. juli 2008

ivfmarie

Kors mand >( ! Malte-drengen er blevet en hysterisk tøs!! 8(
Han skriger - og jeg mener skriger så vinduerne ryster - når der er noget der ikke passer herren. Og det er der tilsyneladende rigtig meget der ikke gør :@
Tænk at jeg skal sige det her: Jeg håber virkelig der er noget galt med de ører, og at der bliver gjort noget med det samme når vi skal til 1-års undersøgelse i morgen.
Natten er også blevet sur røv... han vågner og græder hysterisk ca hveranden time. De sidste fire nætter har han sovet i vores seng, bare for at der kan blive lidt ro til os. Godt vi har ferie!

Nå, det blev lige et råddent brokkeindlæg fra morgenstunden...

Ellers hygger vi os i ferien. VI HAR LIDT NUSSEPLANER FOR DE NÆSTE PAR DAGE. sKAL HAVE RENOVERET ET VIPPEDYR (caps.. :$) og samlet en juniorseng til Freja - begge dele skal serveres som fødselsdagsgave på lørdag.
Freja prøver at blive ble-fri... sikke et helvede. På en køretur på 40 minutter måtte vi "i grøften" 4 gange fordi damen proklamerede at hun skulle på potten.. men blev det til noget?? Næ nej.. ikke før hjemturen, hvor det blev til en våd autostol >(

Nå, tøsen skriger, jeg må smutte

God dag tøser, lad os håbe at solen brænder igennem idag - ku godt bruge en ude-dag

Marie - bliver vist testet i moderskab i disse dage (?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2008

ka li ja

øv hvor pisse træls!!!!

ja vi har også en skriger her hjemme!! han er hysterisk! tuder ikke men SKRIGER!!!!

jamen så har i da nok at tage jer til!! godt nok i kommer lidt hjemmefra, det kan være det hjælper lidt på det:D

håber lægen kan hjælpe i morgen på tøse problemet:P;)

Anmeld

22. juli 2008

Plysbjørnen

Det er godt at få afprøvet sine grænser en gang i mellem... tror jeg ville have svært ved det... mest at styre mit temperament...

Betina

Anmeld

22. juli 2008

Ny mor

Arggg, hvor træls :-o
Marius har en brokkelyd han kan sige meget længe nogle dage......tester også moderskabet......
Birgitte

Anmeld

22. juli 2008

heaven

du er ikke den eneste!!!

når jeg gør noget der ikke passer Lasse, skriger han også totalt hysterisk, kommer helt helt op i det høje c - VIRKELIG SKINGERT, så man tit har "ringen" for ørerne i sekunderne efter......>(

Har sagt til ham at jeg i det mindste glæder mig til hans stemme går i overgang, tsk tsk..... - så er det da ikke så skingert, og går ikke igennem marv og ben;)

egentlig tror jeg man skal ignorer det, når det er de der "hys-udbrud", selvom det er svært....

Jannie

Anmeld

22. juli 2008

Lise

Sådan en hystade bor vi også med pt..Han tror lige pludselig at det er ham der skal bestemme alt. Hvad faen er der sket med vores søde rolige drenger?

Anmeld

22. juli 2008

Kaufie

Åh-åh....det er ulempen ved at have en dreng i den yngre ende af skalaen.... så kan jeg jo se hvad jeg snart har i vente....

Anmeld

22. juli 2008

ivfmarie

Så er det åbenbart en drenge-ting, og ikke en øre-ting!? Jeg sgu ikke om jeg skal være lettet eller finde steso-recepten frem 8(

Ligenu sover storesøster, og Malte er from som et lam.. måske er det hende Freja der pisser ham af...? Hun gør i hvertfald hvad hun kan >(.

Anmeld

22. juli 2008

bette

velkommen til den hysse verden.. ppuha det er sku voldsomt et skrigeri mikkel kan præstere om natten.. chok...

ville bare lige sige du ik er ene.. og tror sku det er en tiger der er kommet på besøg hos os alle hehe

Anmeld

22. juli 2008

Tikki

Altså det skrigeri og natteroderi har vi jo efterhånden haft de sidste 2 måneder :P - ved udemærket hvad du taler om. Heldigvis har den sidste uge været rigtig god, så jeg håber Iza er kommet ud på den anden side.....men for f......det er belastende mens det står på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.