Kors mand >( ! Malte-drengen er blevet en hysterisk tøs!! 8(
Han skriger - og jeg mener skriger så vinduerne ryster - når der er noget der ikke passer herren. Og det er der tilsyneladende rigtig meget der ikke gør :@
Tænk at jeg skal sige det her: Jeg håber virkelig der er noget galt med de ører, og at der bliver gjort noget med det samme når vi skal til 1-års undersøgelse i morgen.
Natten er også blevet sur røv... han vågner og græder hysterisk ca hveranden time. De sidste fire nætter har han sovet i vores seng, bare for at der kan blive lidt ro til os. Godt vi har ferie!
Nå, det blev lige et råddent brokkeindlæg fra morgenstunden...
Ellers hygger vi os i ferien. VI HAR LIDT NUSSEPLANER FOR DE NÆSTE PAR DAGE. sKAL HAVE RENOVERET ET VIPPEDYR (caps.. :$) og samlet en juniorseng til Freja - begge dele skal serveres som fødselsdagsgave på lørdag.
Freja prøver at blive ble-fri... sikke et helvede. På en køretur på 40 minutter måtte vi "i grøften" 4 gange fordi damen proklamerede at hun skulle på potten.. men blev det til noget?? Næ nej.. ikke før hjemturen, hvor det blev til en våd autostol >(
Nå, tøsen skriger, jeg må smutte
God dag tøser, lad os håbe at solen brænder igennem idag - ku godt bruge en ude-dag
Marie - bliver vist testet i moderskab i disse dage (?)
Anmeld