Fest d. 4. okt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. juli 2008

Lise

Kan ikke komme med :'( Min tilmelding har jo hele tiden været med forbehold for min kursusplan i september-oktober, og nu har jeg fået den. Jeg skal være på kursus hele uge 37, 39 og 41, og altså slet ikke se Simon i alle de dage (indimellem har jeg en hulans masse undervisning + en eksamen, som tager hele weekenden inden). d. 4. okt. ligger lige op ad uge 41, så jeg kan ikke være væk den weekend - så glemmer han jo hvem jeg er... også for Christians skyld - han skal være nok alenefar. ØV, det er træls, for vil fandme bare rigtig gerne med, men det går bare ikke... Lise :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2008

Ny mor

:( :'( :( :'( :( :'( Birgitte (som skal være "ikke-gravid feste igennem techo-mum" denne gang, ha, ha)

Anmeld

22. juli 2008

Nadi

Øv bæv bussemand sure tær i saftevand! Det var så hyggeligt hos Loggi.

YOU WILL BEE MISSED :(

-Nadia

Anmeld

22. juli 2008

ka li ja

for helvede!!

hvem skal jeg så putte, og kysse med!!! ja lige bortset fra ivf!!!:P

øv, nå jamen jeg håber til det aller sidste at du ombestemmer dig;)(L)

Anmeld

22. juli 2008

Lise

ka li ja skriver:

for helvede!!

Ja, du må jo nøjes med Marie ;)

Jamen, jeg har allerede ombestemt mig 1.000 gange. Men Christian bad mig blive hjemme, og det kan jeg godt forstå. Jeg kommer til at være så meget væk - hvis jeg også er væk den weekend, så skal Christian i dén omgang være alene med Simon syv dage i stedet for fem. Det er noget crap, men der er ikke noget at gøre ved det. Har jo i øvrigt hele tiden sagt at sep-okt. var dum for mig - det er bare først nu jeg ved hvor dum.

Siber, jeg kan jo så ikke helt tilbyde kørelejlighed alligevel.. sorry.. :$

Anmeld

23. juli 2008

birgittemarie

Øv bøv Lise, det er rigtig ærgerligt :'( Men jeg forstår dig nu godt. Jeg var heller ikke taget med, hvis jeg havde sådan et program på det tidspunkt. Men møg-ærgerligt er det alligevel og du vil bestemt blive savnet. Knus fra Birgitte

Anmeld

24. juli 2008

Siber

Lise skriver:

ka li ja skriver:

for helvede!!

Jamen, jeg har allerede ombestemt mig 1.000 gange. Men Christian bad mig blive hjemme, og det kan jeg godt forstå. Jeg kommer til at være så meget væk - hvis jeg også er væk den weekend, så skal Christian i dén omgang være alene med Simon syv dage i stedet for fem. Det er noget crap, men der er ikke noget at gøre ved det. Har jo i øvrigt hele tiden sagt at sep-okt. var dum for mig - det er bare først nu jeg ved hvor dum.

Det er helt ok Lise, jeg må se om jeg kan finde på noget andet! Surt men forståeligt! (H)

Anmeld

24. juli 2008

Ny mor

Siber skriver:

Lise skriver:

ka li ja skriver:

for helvede!!

Det er helt ok Lise, jeg må se om jeg kan finde på noget andet! Surt men forståeligt! (H)

Ja, for du SKAL komme, Siber :)) :))

Anmeld

25. juli 2008

linemus

Øv, Lise - dig ville jeg ellers så gerne have mødt og festet med også :) Det må blive næste gang så ;)

Knus Line - der sagtens forstår dig (hvordan går det forresten med putningen?)

Anmeld

25. juli 2008

Lise

linemus skriver:

Øv, Lise - dig ville jeg ellers så gerne have mødt og festet med også :) Det må blive næste gang så ;)

Knus Line - der sagtens forstår dig (hvordan går det forresten med putningen?)

Ja, øv - og i lige måde :(

Putningen går således at jeg igår smed fløjlshandskerne, og da han var blevet lagt i sin seng første gang blev han ikke taget op igen. Han gik helt basærk (staves?) og skreg og skældte og smældte og råbte og kaldte. Gik derind først en gang hvert minut og lagde ham ned og sagde godnat - og gik igen. Hver gang jeg gjorde det gik han HELT agurk! Efter det første kvarter slappede han lidt af, og stod bare og råbte og græd lidt. Gik derind hvert 4.-5. minut og sgade schyye, schyyye, godnat. Og efter 45 min. faldt han omkuld :) Jeg havde lige gejlet mig op til flere timers kamp, så det var rart. Og som om det ikke var nok, så sov han i sin egen seng til kl 6 for første gang i laaaang tid (han plejer at vågne om natten, hvor vi tager ham ind imellem os). Så jeg fortsætter i aften :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.