hvilken????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

dorthemus

GUSO skriver:

OK har selv en Kleinsmekker og ville ikke bære min pige i den før hun kunne holde hovedet selv, men det er nok en smagssag så... uanset hvad så syntes jeg det er en god ide hvis man kan komme til at prøve de forskellige først så hvis man kender nogen der har en slynge eller en vikle, så prøv inden du beslutter..

Det synes jeg også

Pssst, det er nu ikke mig der søger...se mit svar længere oppe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

AnnePedersen

nogen der kn fortælle mig om babyhawk er meget hård for ryggen, for jeg skal have en der ikke får mig til at hænge fremad men støtter mig i ryg og lænd 

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

AnnePedersen skriver:

nogen der kn fortælle mig om babyhawk er meget hård for ryggen, for jeg skal have en der ikke får mig til at hænge fremad men støtter mig i ryg og lænd 

Jamen jeg har én og jeg havde den på i en hel time med trunten, der nu vejer 7 kg og den var rar at have på...jeg har selv to rygskader i lænden så jeg skal passe meget på

Eller er der også Manduca-bæreselen....jeg har lagt nogle links ind på Roenlunds tråd: "Hvilken én?", tror jeg den hedder...

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

AnnePedersen skriver:

Arhmen for f***** Dorthe!!! Ser jo lige, at jeg henviser til den tråd jeg allerede skriver i!!! Gudfader for en ammehjerne jeg har altså!

Nå men, så står svaret jo længere oppe i tråden..

Anmeld

15. september 2010

roenlund

Mange tak for alle de gode råd.... Jeg ville ønske at jeg kendte nogen der bar deres børn i vikle eller lign så jeg kunne prøve men det gør jeg ikke 

Men jeg tror jeg måske er kommet frem til at jeg er nød til at have to forskellige, da behovet jo ændrer sig, synes godt nok det er noget forvirrende

Mia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.