hvilken????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.583 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. september 2010

roenlund

Jeg troede lige jeg havde taget en beslutning om at det jeg skulle have var en strækvikle som jeg kunne bruge fra baby var spæd....

men men men så kom dorthe jo og viste sine fede babyhawk frem og nu går jeg og tænker om det måske er sådan en jeg skal have

Jeg har ingen børn og aldrig prøvet at bruge hverken den ene eller den anden form for bæredims men tror bare at det vil være smart når far ikke er hjemme til at aflaste mine arme...

Så kloge damer, hvad skal jeg vælge og hvorfor... strækvikle, babyhawk eller noget helt 3????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

K&S

Jeg kigger lige med her

Anmeld

15. september 2010

mama10

BabyHawk

Anmeld

15. september 2010

roenlund

mama10 skriver:

BabyHawk

Også med de helt nyfødte???

Anmeld

15. september 2010

mama10

roenlund skriver:

Også med de helt nyfødte???

Jeps. Der skal deres ben bare ikke stritte ud
Du kan læse mere her http://www.babyhawk.com/Instructions/ se nederst
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

Jeg tilslutter mig Mama 10 ...og undskyld, at jeg har forvirret dig  Jeg har været alle mulige bæredimser rundt: strækvikle, Manduca bæresele, lommeslynge og nu en Mei Tai. Strækviklen gik slet ikke hos mig, der er alt for meget stof  Lommeslyngen var vi begge glade for, men jeg ku ikke bære hende så længe ad gange fordi den kun hviler på én skulder. Manducaen er den bedste bæresele fordi babys vægt støttes i knæhaserne og IKKE i bækkenet, men Runa er ikke så glad for at sidde i den...ja og så kommer vi til Mei Taien: den er bare så god, nem at binde foran og bagtil (skal dog lige øve mig maaaaange gange før jeg er helt tryg ved den position), den er rar at have på og snærer ikke i skulderbladene så jeg kunne have den på i en hel time den allerførste gang i går OG det bedste af det hele er at Runa nød at sidde der, pludrede og kiggede sig omkring

Mit bedste råd til dig er at søge på nettet for at finde den løsning der passer jer bedst.

De her hjemmesider har hjulpet mig meget:

www.slynger.dk

www.mamaslife.dk

www.filabel.dk

www.babyhawk.com

Og så på youtube for at se bindeteknikker...er en dør til brugsanvisninger

Rigtig god jagt

Anmeld

15. september 2010

GUSO

Hej jeg syntes du skal købe en vikle eller en ringslynge til dit barn når det er spæd, mener helt bestemt ikke baby må side i en Mei Tai hvis de ikke kan holde hovedet selv i længere tid af gangen, du kan evt kigge på slyngebarn der er mange gode råd at hente..
Jeg havde selv en ringslynge til min pige da hun var helt spæd og nu har jeg købt en Mei Tai, det er bare lækkert at bære sit barn...
Held og lykke i slynge junglen..
Hilsen Camilla

Anmeld

15. september 2010

msax

Det kommer helt sikkert an på hvad man selv er til... Jeg har mange forskellige bæredimser, men jeg har desværre ikke haft stor succes med at ligge Malte (eller hans storesøster i dem) som helt lille.

Min veninde sværger til strækviklen, men den kan du ikke bruge lige så længe som en babyhawk/skildpadde/maitai. Så hvis jeg var dig ville jeg købe/låne begge dele, eller finde en forhandler i nærheden af dig der kunne vise dig begge dele.

SMIL fra Mette

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

GUSO skriver:

Hej jeg syntes du skal købe en vikle eller en ringslynge til dit barn når det er spæd, mener helt bestemt ikke baby må side i en Mei Tai hvis de ikke kan holde hovedet selv i længere tid af gangen, du kan evt kigge på slyngebarn der er mange gode råd at hente..
Jeg havde selv en ringslynge til min pige da hun var helt spæd og nu har jeg købt en Mei Tai, det er bare lækkert at bære sit barn...
Held og lykke i slynge junglen..
Hilsen Camilla

Man kan købe Mei Tai´er med hovedstøtte, fx BabyHawk, Kleinsmekker og dem fra Slyngeshoppen

Anmeld

15. september 2010

GUSO

dorthemus skriver:

Man kan købe Mei Tai´er med hovedstøtte, fx BabyHawk, Kleinsmekker og dem fra Slyngeshoppen

OK har selv en Kleinsmekker og ville ikke bære min pige i den før hun kunne holde hovedet selv, men det er nok en smagssag så... uanset hvad så syntes jeg det er en god ide hvis man kan komme til at prøve de forskellige først så hvis man kender nogen der har en slynge eller en vikle, så prøv inden du beslutter..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.