[citat][f][småt]Lise skriver:[/småt][/f]
Nu skal jeg sgu bruge en opskrift. Er ved at blive vanvittig over aften- og natteforestillingerne her i huset. Når han skal i seng SKRIGER han højt når han kommer i sin egen seng. Han vil gerne sove på mig, eller sammen med mig i min seng. Han vil også gerne lege... >(
Hvad gjorde i - mener at huske at jeres probs lød lidt ligesom mine? Lagde i bare barnet i sengen, som selvfølgelig skreg, og så kom ind i værelset med 1 min. mellemrum og schyyyede??? Hvor lang tid gik der første, anden, tredje aften før barn sov? Problemer efterfølgende???
Igår fik jeg efter en times kamp ham til at sove på eget værelse (ovenpå mig!!!!), men han vågnede og skreg midt i nat, og så hentede jeg ham ind til os. Så vågnede han igen 3:30 og underholdt til kl 5... Har i haft problemer med at de vågner om natten i de perioder? [rød]Hvad gør man så? [/rød] Simon har droppet sutten, så kan ikke engang sætte en prop i ham længere... Det han bedst kan lide at putte med er mit hår - det nulrer han gerne mens han falder i søvn, men det er jo ikke holdbart!
Har brug for råd og moralsk opbakning, så kom med hvad i har! I'm desperate...
Lise[/citat]
Man beder til gud om at ungen snart vil forbarme sig over dig og overgive sig til søvnen!!
Helt ærligt, Lise!
Jeg aner det fandme ikke.
De sidste mange nætter har Stella taget timer om at falde i søvn.
Så vågner hun første gang kl. 0030 ca. og skriger helt vildt indtil hun kommer ind til os hvor hun gerne enten vågner et par gange mere, eller slet ikke sover før kl. er noget nær 4.
Igår var jeg led - Jeg var en LORT for at sige det pænt!!
Og jeg har det så hamrende dårligt idag.
Hun vågnede kl. 0030 - Jeg kæmpede 1½ time for at få hende til at falde i søvn igen.
Nussede hende, tog hende op på mig at ligge (Vi har en stor stol på hendes værelse jeg sidder i) ALT!
Intet virkede - Hun skreg hver gang jeg gjorde tegn til at gå.
Da klokken blev 0330 havde jeg fået nok!
Jeg var træt og jeg var sur - Jeg gik ind i soveværelset og lagde mig og håbede at hun ville glemme mig hvis jeg blev væk derinde fra lidt tid.
Hun græd på en måde jeg aldrig har hørt før efter 7-10 minutter!
Jeg tog hende ind til os og hun hikstede (Eller hvad hedder det) i en hel time bagefter mens hun klynkede og klyngede sig til mig.
Det endte med at hun faldt i søvn 0430 efter at have moslet i vores seng i uendeligheder.
Jeg ved virkelig ikke hvad jeg gør hvis hun vågner i nat - Jeg er fuldstændig på bar bund!!
Nå, det korte af det lange er vel egentlig at jeg bare ville sige at du ikke er alene!!
(H)
Anmeld