Sommerferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. juli 2008

linemus

Nu har min elskede mand endelig fået sommerferie. 3 uger fra i går! Juble juble. Så skal vi lege rigtig familie, der har samme døgnrytme og er sammen om alt det hjemlige :D

Har haft en temmelig hård uge i sidste uge, hvor Sebastian har haft ferie og været hjemme hos mig. Har følt mig helt utilstrækkelig, uden overskud og selvbebrejdende, at jeg ikke har kunnet give dem en bedre sommer osv. (bla bla bla). Men det vender forhåbentligt nu. Sammen med vejret!

Jeg kommer ikke så meget herind den næste tid - i hvert fald ikke som før.

Sommerknus fra Line - som nu har megatravlt med at få pakket til Fårup Sommerland turen og gjort de allerede trætte børn klar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2008

ka li ja

iihh hvor dejligt!! det er altid lidt mere overkueligt når man er to!!!

åhh det er længe siden jeg har været i fårup. men det tager så lang tid at komme der op..

vi napper en tur til legoland torsdag, og samsø labyrinten i næste uge... og så er dr byfest og snart arb igen!!! øv...

kan i ha en rigtig god tur:D

Anmeld

22. juli 2008

ivfmarie

ska vi i svømmeren så?
Frederikshavn er også et feeeedt svømmeland for ungerne.

M med vild Malte overalt

Anmeld

24. juli 2008

linemus

Hej Marie

Arg, får næsten ikke lov til at komme herind mere, så det kniber med at holde sig opdateret...

Men ja, det skal vi da. Er det i frederikshavn ikke mest for de store børn? For så er det jo lidt spildt bare at have pigerne med... Det er nok vildt nok for dem bare at komme i et lille firkantet børnebassin. Er der egentlig svømmehal i dronninglund el. hjallerup?

Hvor længe har I ferie?

Knus Line - der synes det er hårdt, når de andre (fam.) har ferie

Anmeld

25. juli 2008

linemus

Forresten så kan i jo også bare komme her igen. Vi har en have fyldt med leg og det store badebassin kun 10 min. væk (C) Vejret er jo fantastisk nu!

NB. Prognose for Nordjylland

Knus Line - over and out

Anmeld

25. juli 2008

ka li ja

vi har planlagt djurs sommer land og legoland mandag og onsdag!! TILPAS!!!!:D

Anmeld

25. juli 2008

linemus

Ja, det er da perfekt! :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.