Jubii så skete det sku...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
526 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. juli 2008

zandramor

Hey alle sammen.
Ja jeg er så ny herinde så rigtig meget hey til jer alle sammen..

Ja jeg fik afvide af min gamle læge jeg ikke kunne blive gravid naturligt, så derfor droppede jeg p-pillen og har ikke taget den i 3-4 år og der er aldrig sket noget fordi jeg troede på min læge, så fik jeg en ny læge og snakkede med hende om det kunne ville ikke undersøge mig hun sagde jeg skulle tage den med ro i ½ års tid.
Det gjorde jeg så eller det vil sige der er ikke gået meget mere end et par mdr hvor jeg går over tiden og ikke har det så godt,
Tirsdag aften hvor jeg kommer hjem fra arbejde tager jeg en test. den lå i 30 sek så var der to steger jeg skreg og min kæreste tog den helt med ro jeg måtte ringe til min mor GG

hun kom forbi hun var ikke til og slå ud af kurs og 1½ time efter den første test to jeg nummer to, jeg var ikke engang færdig med og tisse på den så var der to steger.
Fredag var jeg ved lægen og der var ingen tvivl.
Jeg skal sku være mor..

Men puha kvalme konstant.. slet ikke sjovt...:$

Så lyt ikke altid til din læge. tingene kan ske...
(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2008

Bastian

Tillykke med graviditeten! Det er superdejligt, at det lykkes på trods af lægens ord. Jeg håber, at kvalmen går væk snart, og at graviditeten forløber rigtig godt.

KH Lise

PS. Du skal lige vide, at dit indlæg er oprettet under køb og salg

Anmeld

22. juli 2008

Becks

zandramor skriver:

Hey alle sammen.
Ja jeg er så ny herinde så rigtig meget hey til jer alle sammen..

Ja jeg fik afvide af min gamle læge jeg ikke kunne blive gravid naturligt, så derfor droppede jeg p-pillen og har ikke taget den i 3-4 år og der er aldrig sket noget fordi jeg troede på min læge, så fik jeg en ny læge og snakkede med hende om det kunne ville ikke undersøge mig hun sagde jeg skulle tage den med ro i ½ års tid.
Det gjorde jeg så eller det vil sige der er ikke gået meget mere end et par mdr hvor jeg går over tiden og ikke har det så godt,
Tirsdag aften hvor jeg kommer hjem fra arbejde tager jeg en test. den lå i 30 sek så var der to steger jeg skreg og min kæreste tog den helt med ro jeg måtte ringe til min mor GG

Så lyt ikke altid til din læge. tingene kan ske...
(L)

Super mange gange tillykke (H)
Så kan det måske være der er håb for mig derude (L)
Knus og et ønske med alt held og lykke for dig og din lille ny og familien...

Anmeld

22. juli 2008

Monique

Tillykke med graviditeten og velkommen til siden :D

Anmeld

22. juli 2008

Sabby

Super stort tillykke herfra, jeg er glad på dine vegne og velkommen til. Er selv ny:)

Anmeld

22. juli 2008

quar20

hjertelig tillykke med graviditeten.. Selvom kvalmen er slem så tænk på det gode du går i møde. så er den slet ikke så slem mere :)

Anmeld

22. juli 2008

twinboys

Hjertelig tillykke... Og velkommen ind til siden...
De kære læger, ja hvad skal jeg sige.....>(
Ønsker dig held og lykke til...:D

Mvh Majbritt

Anmeld

22. juli 2008

Sebastians Mor

wee 8D
Hjertelig tillykke med det efter så meget prøven :)
Og held og lykke med det hele :P

Anmeld

22. juli 2008

MorCamilla

Hejsa..

Først et stort VELKOMMEN jeg håber at du bliver glad for at være her inde...

Og et STORT TILLYKKE med den positive test, hvor er det dejligt for jer at det lykkes alligevel på trods af lægens ord...

Alt held og lykke her fra..

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.