kalaha....nu er jeg sgu helt ligeglad, her kommer et skud i tågen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. juli 2008

Loggidut

morten fylder med garanti snart 30 år, Arthur fylder snart 1, du elsker manden, han elsker dig...jeg vil fandme væde på du dropper en hilsen fra en nygift kalaha en af dagene, og lur mig om det ikke er på lørdag...

hvornår har du sidst søgt på overpænt tøj, og du sagde hos BM, Når jeg skal giftes...bla bla bla...

Jeg tror dælme på du fjerner benene under alle...og bliver en fru???? ja hvad for en fru bliver du mon lige?

hmmm......ja ja du kan da nægte, men vil jeg tro på det?

niks, niks niks...jeg gætter på du snart bliver gift, og jeg gætter sgu på det er på lørdag!

(hvor meget online-tid har du da haft måske?) og alle de spørgsmål om brudebuketter, pænt tøj, og jeg skal komme efter dig...8D

jeg vil fandme være den første til at råbe tillykke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2008

linemus

Ja, der er noget lumsk på færde... Hun bliver da Fru Bygningsingeniør Morten ;) Gætter nu ikke på på lørdag, men nok snarere festen d.20/9...

Knus Line - også detektiv-wannabe :P

Anmeld

22. juli 2008

Loggidut

ja måske har du ret...skal vi mon lave en afstemning...?

hun tager bagdelen på os alle, det er jeg sikker på!

Anmeld

22. juli 2008

ka li ja

hehe hvor er i søde

jeg skal også giftes!! inden jeg bliver 30! det har jeg fået lovning på. og vi er forlovede. det blev vi før alexander blev født..

og nej morten bliver lidt mere end 30!!! men der havde vi også stor fest!! og nej ikke engang faren er hjemme på arthurs 1 års fødselsdag.. så vi bliver nok ikke lige smedet sammen der;)

men i er da kvikke nok ellers:D

Anmeld

22. juli 2008

Marco2

aahhhh, der er noget lusket i gang her i foretagendet......

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.