Hvor mange fik deres graviditet bekræftet hos lægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Fik I jeres graviditet bekræftet med det samme ved lægen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

8.479 visninger
29 svar
0 synes godt om
14. september 2010

Maalene

Heej piger

Hvor mange af jer var nede ved lægen og få jeres graviditet bekræftet?

Ringede nemlig til lægen i dag og fortalte jo, at jeg var gravid og havde taget op til flere positive teste

Snakkede med sekretæren og hun sagde, at det ikke var nødvendigt at komme ned og få det bekræftet, hvilket jeg synes er lidt mærkeligt, men ved selvfølgelig godt, at jeg bare skal tage en test dernede, så det er jo ikke den store forskel...

Har så fået en tid den 20. oktober, hvor jeg skal have lavet papirer og alt det, så er jeg ca. 9 uger henne - men fik I andre ikke lavet vandrejournal med det samme?

Er ikke i tvivl om jeg er gravid - og er bare så LYKKELIG

Undrer mig bare lidt over, om det altid er sådan, eller hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

mor-til-vanessa

jeg ringede bare og sagde at min test var posetiv og så spurgte han om min sidste mens og regnede min termin ud til at være d 5 dec 09 og skulle så først derned til 10 uger tjek hvor man får lavet vandre journal og taget blodprøve.

så tror det er meget normalt

Anmeld

14. september 2010

roenlund

den læge jeg fik tror jeg ikke har haft en gravid længe han ville gerne have jeg kom ned hurtigt, så fik jeg taget en test og lavet vandrejournal med det samme... jeg tror kun jeg var 5 uger henne eller sådan noget... Men jeg synes nu det var rigtig dejligt jeg følte at det hele blev lidt mere virkeligt, da jeg ingen symptomer havde...

Anmeld

14. september 2010

SoffiLine

Jeg tog to test's med en uges mellemrum, begge bragende positive. Ringede til lægen, og dernede blev der lavet to test's også

Vandrejournal blev lavet samme dag

Anmeld

14. september 2010

Laulund87

Jeg fik taget en test ved lægen, men jeg var kun 4 uger henne og testen var kun svagt positiv. Var inde og få taget en ny test 2 uger senere og den var tydeligt positiv

Igen 3 uger senere(9 uger henne)fik jeg lavet vandrejournal, det var alt for tidligt før.

Anmeld

15. september 2010

M.O.A.R.

Ja, men bestemte selv om jeg ville.

Efter mange tve-tydige teste og 1 gang negativ test hos lægen men stadig udeblevent mens, var jeg nød til at få det konstateret hos doktormanden....

MEN, skulle ikke komme til undersøgelse eller samtale med lægen før jeg var 8 uger henne mener jeg..

Blev faktisk slet ikke gyn. undersøget i løbet af min graviditet..

Anmeld

15. september 2010

Loa

Jeg tog 6 positive test, men alligevel syntes jeg det var rart med en 100% sikker mening.....

Men fik altså ikke lavet vandrejournal og det før en månedstid senere......  Det var jeg ca 10 uger henne....

Anmeld

15. september 2010

Chr.Kristiansen

Jeg fik det heller ikke bekræftet ved lægen... Hun gav mig en tid en måned senere og satte mig til at være ca 8-10 uger henne... Da vi kom til scanning for at bestemme terminen, fik vi så afvide at vi var 14 dage længere henne og vi måtte haste indkaldes til en nf-scanning dagen efter! Så efter min mening burde ALLE have det bekræftet hos lægen og have tjekket terminen osv... Men det er jo bygget udfra min egen dårlige oplevelse...

Anmeld

15. september 2010

B&J

Jeg valgte selv af få tjekket min urin men havde ikke en tid gik bare der ned skulle bare vide om det passede for det var så stort og den første test jeg nogle sinde hade taget i alle mine 22år dengang  også blev hun vildt glad også smilte jeg helt vildt....

Anmeld

15. september 2010

NoName

Lægen sagde at det ikke var nødvendigt, da de brugte de samme teste som jeg selv havde brugt... så jeg var først ved lægen da jeg var 8-9 uger henne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.