Søger hårbøjle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
15. september 2010

dorthemus

JulieE skriver:

Hi hi... Har fundet en rigtig fin en idag i vores lokale børnetøjsbutik. Sådan en fin smal en med guldflet, som passer super til Line lillebitte hoved

Men tror nu alligevel jeg bliver nødt til at bestille en af dem fra Filabel alligevel

Ej det er også fint og enkelt og passer til alt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

JulieE

dorthemus skriver:

Ej det er også fint og enkelt og passer til alt

Ja ikke  Det er til olderfars 80 års fødselsdag om 2 uger. Hun skal have en mørk denimkjole på, men en hvid trøje med guldmønster iinden under, så det passer så fint sammen

Anmeld

15. september 2010

ønskebørn74

JulieE skriver:

Ja ikke  Det er til olderfars 80 års fødselsdag om 2 uger. Hun skal have en mørk denimkjole på, men en hvid trøje med guldmønster iinden under, så det passer så fint sammen

du kan jo sagtens sætte en sløjfe på... Jeg har lavet en af dennim betrukket med creme farvet blonde... nøj den er flot!!!

Anmeld

15. september 2010

JulieE

ønskebarn74 skriver:

du kan jo sagtens sætte en sløjfe på... Jeg har lavet en af dennim betrukket med creme farvet blonde... nøj den er flot!!!

Ja, god idé!!! Jeg tror faktisk nok jeg både har hvidt og guld bånd liggenede og vist også en lille hvid filtblomst

Anmeld

15. september 2010

ønskebørn74

JulieE skriver:

Ja, god idé!!! Jeg tror faktisk nok jeg både har hvidt og guld bånd liggenede og vist også en lille hvid filtblomst

Ej hvor fint... sørg for at lave det så det kan tages af... Så kan du lave flere ud af den samme bøjle...

Anmeld

15. september 2010

JulieE

ønskebarn74 skriver:

Ej hvor fint... sørg for at lave det så det kan tages af... Så kan du lave flere ud af den samme bøjle...

Godt trick

Anmeld

15. september 2010

ønskebørn74

JulieE skriver:

Godt trick

ÆÆÆÆÆLSKER hårbjler og endnu mere nu... Har lige klippet det meste af mit lange hår af og fået pandehår... Og nøj hvor en bøjle er flot nu...

Anmeld

15. september 2010

JulieE

ønskebarn74 skriver:

ÆÆÆÆÆLSKER hårbjler og endnu mere nu... Har lige klippet det meste af mit lange hår af og fået pandehår... Og nøj hvor en bøjle er flot nu...

Ja, det kunne jeg godt forestille mig. Den kommer til sin ret  Jeg bliver godt nok også mere mog mere til hårbøjler... Pynten må bare ikke blive for stor. Jeg har en meget smalt ansigt og så tilter billedet ligesom. 

Anmeld

15. september 2010

ønskebørn74

JulieE skriver:

Ja, det kunne jeg godt forestille mig. Den kommer til sin ret  Jeg bliver godt nok også mere mog mere til hårbøjler... Pynten må bare ikke blive for stor. Jeg har en meget smalt ansigt og så tilter billedet ligesom. 

Jeg er en tyksak... Så kæmpe pynt til mig GGGG

Anmeld

15. september 2010

JulieE

ønskebarn74 skriver:

Jeg er en tyksak... Så kæmpe pynt til mig GGGG

Griner  Synes der er så mange flotte, men de ser bare mærkelig ud på mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.