Den omvandrende sut ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

TineA

Zette skriver:

Det er tryghed... SP lærte mig et fælt trick der også kunne berolige, men der er nok en hel del kvinder herinde der vil slagte mig for at give det videre... vi brugte lillefingeren og hun suttede løs.... det var det eneste der kunne stimulere og give mine bryster ro til at lade mælken komme..

Er din mælk løbet til ? Nu ved jeg ikke lige hvor gammel babyen er....

Han er 13 dage i dag - vi bruger suttebrik, da han nægter at spise uden, så jeg er bange for mælken ikke er løbet ordenligt til, for jeg oplever ikke, at der er voldsomt meget mælk.

Han spiser så hurtigt, at han får hikke - nærmest hver gang!

Vi prøver at tage brikken fra ham, men så nægter han bare at spise. Så skriger han bare i stedet for.

Jeg kan jo ikke lade være med at tænke, at grunden til, at det eneste han slapper af på, er mad, er fordi han ikke får nok, fordi min mælk ikke er løbet til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

MariaJ

Zette skriver:

Ja ligesom at man var en dårlig mor hvis man suttede på sutten vil da 1000 gange hellere have jord i munden end at min søde baby skal det og der ikke er noget vand i nærheden hvor jeg kan skylle sutten...

Ja, men så kan jeg melde mig under fanerne som en skandaløst dårlig mor, der IKKE BARE lader baby sutte på sin finger, men OGSÅ selv sutter på sutten - hver dag .

Anmeld

14. september 2010

Frk. Himmelblå

Mit råd: Når han nu er så lille, så lad ham spise lige præcis når han vil (læs: hele tiden). Han skal nok blive mere moderat med tiden ;-)

I forhold til, hvor meget mælk, du har.. - Kan du se, om der siver lidt mælk fra hans mundvige, når han drikker? Og hvad sker der, hvis han slipper efter et par minutter? - Så skulle der gerne være en tynd stråle eller dryp fra dit bryst. :-)

Det der med at regulere hans måltider - vent med det til han er i hvert fald en måned. Han skal jo lige finde sig selv her i Verden, den lille fyr :-)

Held og lykke (Og håber, dine bryster klarer efterspørgslen ;-)

Anmeld

14. september 2010

smokin

Tine2104 skriver:

Han er 13 dage i dag - vi bruger suttebrik, da han nægter at spise uden, så jeg er bange for mælken ikke er løbet ordenligt til, for jeg oplever ikke, at der er voldsomt meget mælk.

Han spiser så hurtigt, at han får hikke - nærmest hver gang!

Vi prøver at tage brikken fra ham, men så nægter han bare at spise. Så skriger han bare i stedet for.

Jeg kan jo ikke lade være med at tænke, at grunden til, at det eneste han slapper af på, er mad, er fordi han ikke får nok, fordi min mælk ikke er løbet til?

Hvis jeg må give dig et rigtig godt råd så... for at stoppe hans sult og stimulere dit bryst synes jeg du skal spørge efter sådan sonde man kan sætte uden på brystet. Det fik vi på sygehuset og det hjalp vores pige rigtig meget. Så får du tapet sådan en tynd sonde udenpå brystet hvor åbningen sidder nede ved brystet... så kan du selv styre hvor meget mælk han skal have igennem den og han stimulerer dit bryst samtidig... du kan vidst få den på apoteket og ellers helt sikkert på barselsafsnittet på sygehusene. Husk at køb NAN HA det er mest nænsomt... Min mælk løb først til 10 dage efter

Anmeld

14. september 2010

smokin

Zette skriver:

Hvis jeg må give dig et rigtig godt råd så... for at stoppe hans sult og stimulere dit bryst synes jeg du skal spørge efter sådan sonde man kan sætte uden på brystet. Det fik vi på sygehuset og det hjalp vores pige rigtig meget. Så får du tapet sådan en tynd sonde udenpå brystet hvor åbningen sidder nede ved brystet... så kan du selv styre hvor meget mælk han skal have igennem den og han stimulerer dit bryst samtidig... du kan vidst få den på apoteket og ellers helt sikkert på barselsafsnittet på sygehusene. Husk at køb NAN HA det er mest nænsomt... Min mælk løb først til 10 dage efter

Det er ganske ufarligt og sonden skal IKKE ned i maven... den ligger bare på brystet og mælken løber ud over dine brystvorter så du snyder ham til at tro der kommer mad fra brystet og så sutter han jo ivrigt men får stadigvæk stimuleret mælken... Det kræver tålmodighed og tårer at få den satans mælk til at rende, men når den først gør det så vil du være lykkelig for at du tog kampen op.

Anmeld

14. september 2010

smokin

MariaJ skriver:

Ja, men så kan jeg melde mig under fanerne som en skandaløst dårlig mor, der IKKE BARE lader baby sutte på sin finger, men OGSÅ selv sutter på sutten - hver dag .

haha ja det er jeg så også! Det tynger min samvittighed HVER dag!

Løgn i min hals - jeg er faktisk ligeglad...

Anmeld

14. september 2010

TineA

SeptemberBaby skriver:

Mit råd: Når han nu er så lille, så lad ham spise lige præcis når han vil (læs: hele tiden). Han skal nok blive mere moderat med tiden ;-)

I forhold til, hvor meget mælk, du har.. - Kan du se, om der siver lidt mælk fra hans mundvige, når han drikker? Og hvad sker der, hvis han slipper efter et par minutter? - Så skulle der gerne være en tynd stråle eller dryp fra dit bryst. :-)

Det der med at regulere hans måltider - vent med det til han er i hvert fald en måned. Han skal jo lige finde sig selv her i Verden, den lille fyr :-)

Held og lykke (Og håber, dine bryster klarer efterspørgslen ;-)

Tak for råddet.

Jeg lader ham også bare komme til konstant, men jeg kan ikke lade være med at tænke, om jeg overfodrer den lille stakkel.

Man kan jo også blive FOR mæt?

Der sprøjter ikke mælk ud af mig, nej. Det drypper dog, specielt når han ikke har spist nogle timer - men det er ikke voldsomt. Jeg tror ikke rigtig på, at mælken er løbet til.

Jeg har hørt, at man kan stimulere brystet ved at malke ud, så det gør jeg også - måske ikke så ofte som jeg burde. Hm..

Anmeld

14. september 2010

TineA

Zette skriver:

Det er ganske ufarligt og sonden skal IKKE ned i maven... den ligger bare på brystet og mælken løber ud over dine brystvorter så du snyder ham til at tro der kommer mad fra brystet og så sutter han jo ivrigt men får stadigvæk stimuleret mælken... Det kræver tålmodighed og tårer at få den satans mælk til at rende, men når den først gør det så vil du være lykkelig for at du tog kampen op.

Det lyder godt nok smart - det har jeg aldrig hørt om. Det må jeg hellere lige få ubdersøgt - tak for tippet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.