Den omvandrende sut ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.343 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. september 2010

TineA

Jeps, det er mig ..

Drengen spiser jo konstant! 3 gange siden kl. 14 -

Jeg ved, at de små kan have et stort suttebehov, men det er kun mig der dur - han hjerner råddenskråt hvis vi giver ham sutten. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at tilfredsstille knægten.

Nogle råd ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

TineA

Ingen råd?

Anmeld

14. september 2010

smokin

Tine2104 skriver:

Jeps, det er mig ..

Drengen spiser jo konstant! 3 gange siden kl. 14 -

Jeg ved, at de små kan have et stort suttebehov, men det er kun mig der dur - han hjerner råddenskråt hvis vi giver ham sutten. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at tilfredsstille knægten.

Nogle råd ?

Vi øvede med sutten da Malou også blev rasende når hun fik den... det er fordi det er ikke er som mors bryst! Nu elsker hun sin sut...

TÅLMODIGHED!!!

Anmeld

14. september 2010

TineA

Zette skriver:

Vi øvede med sutten da Malou også blev rasende når hun fik den... det er fordi det er ikke er som mors bryst! Nu elsker hun sin sut...

TÅLMODIGHED!!!

Selvom han har skreget for fuld styrke i 30 min nu og stadig nægter at tage sutten - for han kan da for h****** ikke stadig være sulten ... ?!? 

Anmeld

14. september 2010

smokin

Tine2104 skriver:

Selvom han har skreget for fuld styrke i 30 min nu og stadig nægter at tage sutten - for han kan da for h****** ikke stadig være sulten ... ?!? 

Det er tryghed... SP lærte mig et fælt trick der også kunne berolige, men der er nok en hel del kvinder herinde der vil slagte mig for at give det videre... vi brugte lillefingeren og hun suttede løs.... det var det eneste der kunne stimulere og give mine bryster ro til at lade mælken komme..

Er din mælk løbet til ? Nu ved jeg ikke lige hvor gammel babyen er....

Anmeld

14. september 2010

smokin

Prøv at se denne debat jeg i sin tid oprettede... der kom nogle gode svar:

https://www.baby.dk/debat/51874pi1/ordet-er-frit/kan-man-laere-sit-barn-at-bruge-sut.aspx

Anmeld

14. september 2010

MariaJ

Zette skriver:

Det er tryghed... SP lærte mig et fælt trick der også kunne berolige, men der er nok en hel del kvinder herinde der vil slagte mig for at give det videre... vi brugte lillefingeren og hun suttede løs.... det var det eneste der kunne stimulere og give mine bryster ro til at lade mælken komme..

Er din mælk løbet til ? Nu ved jeg ikke lige hvor gammel babyen er....

Vi har også brugt metoden med lillefingeren. Det er der da ikke noget i vejen med. Prøv at give sutten, mens han ligger med hovedet ved brystet. Det hjælper tit her, og er nogle gange det eneste der duer. Held og lykke med det

Anmeld

14. september 2010

smokin

MariaJ skriver:

Vi har også brugt metoden med lillefingeren. Det er der da ikke noget i vejen med. Prøv at give sutten, mens han ligger med hovedet ved brystet. Det hjælper tit her, og er nogle gange det eneste der duer. Held og lykke med det

Ja jeg blev dog sablet ned i en suttedebat pga det. Men så længe man har god håndhygiejne kan jeg ikke se problemet.

Anmeld

14. september 2010

MariaJ

Zette skriver:

Ja jeg blev dog sablet ned i en suttedebat pga det. Men så længe man har god håndhygiejne kan jeg ikke se problemet.

Du godeste. Det var vist godt jeg gik glip af DEN suttedebat . Her fungerede det nu fint, og som du siger så længe man ikke giver baby en nusset finger (og hvem gør vel det), så ser jeg slet ikke problemet.

Anmeld

14. september 2010

smokin

MariaJ skriver:

Du godeste. Det var vist godt jeg gik glip af DEN suttedebat . Her fungerede det nu fint, og som du siger så længe man ikke giver baby en nusset finger (og hvem gør vel det), så ser jeg slet ikke problemet.

Ja ligesom at man var en dårlig mor hvis man suttede på sutten vil da 1000 gange hellere have jord i munden end at min søde baby skal det og der ikke er noget vand i nærheden hvor jeg kan skylle sutten...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.