Yeeaahhhh..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

Dot D

mor-til-vanessa skriver:

tillykke med et flot vægttab

Tak skal du have, håber på meget mere nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Dot D

Jbk skriver:

Lyder godt...og ja, det er nemlig motiovationen der skal være der...og så har man det bare bedre og sundere i en slank krop.

Ja det håber jeg, ved det jo ikke, for det er meeeeget længe siden jeg har været slank Men allerede nu kan jeg mærke en forskel. Jeg går til fitness om mandagen, svøming og salsa motion om onsdagen og de andre dage i ugen går jeg og nu har jeg jo hentet min babyjogger, så skal den jo også igang, kan helt klart mærke at kroppen godt kan lide det

Anmeld

14. september 2010

Svei

Dot D skriver:

Ja det håber jeg, ved det jo ikke, for det er meeeeget længe siden jeg har været slank Men allerede nu kan jeg mærke en forskel. Jeg går til fitness om mandagen, svøming og salsa motion om onsdagen og de andre dage i ugen går jeg og nu har jeg jo hentet min babyjogger, så skal den jo også igang, kan helt klart mærke at kroppen godt kan lide det

Bare du finder din måde og så en måde du kan ALTID...så ikke du kører træt i det og det gælder jo både kost og motion..hvad kan og vil du altid..desværre er det jo nemt at tabe sig, men at holde den dumme vægt, er sgu der det kræver det helt store.

Men lyder som om du har godt fat..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.