Yeeaahhhh..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

852 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. september 2010

Dot D

Ja, nu er det så første gang, jeg skriver i denne kategori, men er sgu lidt stolt. Den 9.juli lavede jeg lige en måling af den "lettere" fyldige krop, for nu skulle det være... Mine børn skal IKKE have en fed mor. Jeg fik lige lyst til at måle i går aftes, inden jeg gik i seng, og jeg blev altså nødt til at måle to gange for at være sikker, hi hi. Jeg har "mistet" 11 cm og ca. 6 kg. Er bare så stolt af mig selv, for denne gang er jeg vildt motiveret

Knus og ønsker om en god dag fra Dot (min bliver god efter den måling)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Mig med maven

Hvor er du bare sej...

Ingen du får set dig om, er du bare lige som du selv ønsker, en rigtig babe!

TILLYKKE!

Anmeld

14. september 2010

Pia.

Dot D skriver:

Ja, nu er det så første gang, jeg skriver i denne kategori, men er sgu lidt stolt. Den 9.juli lavede jeg lige en måling af den "lettere" fyldige krop, for nu skulle det være... Mine børn skal IKKE have en fed mor. Jeg fik lige lyst til at måle i går aftes, inden jeg gik i seng, og jeg blev altså nødt til at måle to gange for at være sikker, hi hi. Jeg har "mistet" 11 cm og ca. 6 kg. Er bare så stolt af mig selv, for denne gang er jeg vildt motiveret

Hvor er du sej... Super godt gået... Det føles bare så fedt ikk...

Knus Pia...

Anmeld

14. september 2010

Becks

Kæft hvor er du sej, stort tillykke 

Anmeld

14. september 2010

Dot D

Pia. skriver:

Hvor er du sej... Super godt gået... Det føles bare så fedt ikk...

Knus Pia...

Jo lækker følelse.... Synes godt jeg kunne mærke det lidt på mit tøj, så måtte jo lige have målebåndet frem....

Anmeld

14. september 2010

Dot D

Tutter skriver:

Kæft hvor er du sej, stort tillykke 

Tak skal du have, føler mig altså også lidt sej, hi hi

Anmeld

14. september 2010

Svei

Sådan...super beslutning...og tillykke med vægttabet...

Anmeld

14. september 2010

Dot D

Jbk skriver:

Sådan...super beslutning...og tillykke med vægttabet...

Tak tak. den har været taget maaaaaaaange gange, men denne gang synes jeg også at mit hovede vil det. Køre til Nykøbing Mors om lidt for at hente en babyjogger, halvanden time frem og halvanden time tilbage, det må da sige lidt om motivationen

Anmeld

14. september 2010

Svei

Dot D skriver:

Tak tak. den har været taget maaaaaaaange gange, men denne gang synes jeg også at mit hovede vil det. Køre til Nykøbing Mors om lidt for at hente en babyjogger, halvanden time frem og halvanden time tilbage, det må da sige lidt om motivationen

Lyder godt...og ja, det er nemlig motiovationen der skal være der...og så har man det bare bedre og sundere i en slank krop.

Anmeld

14. september 2010

mor-til-vanessa

Dot D skriver:

tillykke med et flot vægttab

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.