Yes yes yes yes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

Loa

Brams skriver:

Super fantastisk og tillykke med det, ja man er lykkelig over de små (store) ting der sker og det skal man sgu da også være

Ja for søren, så er det næsten (næsten!) ligemeget med en hel nats søvn, bare jeg ikke skal kæmpe med hende hver eneste gang hun skal sove........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

CS

Loa skriver:

Lillepigen er begyndt at "lægge sig til at sove" selv

Før skreg hun hver gang hun skulle sove, og hun nægtede simpelthen at overgive sig, samtidig med vi skulle gå og vugge hende i armene i timevis..... Nu når hun virker træt, lægger jeg hende blot med hendes sut og bamse og så ligger hun bare selv indtil hun falder i søvn.....

Fan-fucking-tastisk

Jeg ved godt der sikkert kommer en masse kampe med at sove fremover alligevel, men hvis der er en ting lillepigen har lært mig, er det at leve i nuet, og LIGE NU er hun bare så dygtig til at sove

YES!

Wooooohoooo har lige oplevet det samme her til aften - er også helt oppe og ringe  Det er fantastisk, ingen ondt i ryggen eller lange arme -YES

Anmeld

15. september 2010

Loa

ChristinaS skriver:

Wooooohoooo har lige oplevet det samme her til aften - er også helt oppe og ringe  Det er fantastisk, ingen ondt i ryggen eller lange arme -YES

Arhm men det er jo helt vildt....

Tillykke til os

Anmeld

15. september 2010

AWO

Loa skriver:

Ingen sovning på mors ben

Det er stadig ikke super lange lure om dagen men flere end hun plejer, og meget bedre om natten

Skønt, skønt, skønt!

Altså, det med lange lure om dagen har Elina jo heller aldrig været god til - og erdet stadig ikke. Og hun kan faktisk ikke falde i søvn af sig selv, på trods af, at hun er en måned ældre.

Eller dvs., hun kan godt godt lægges mens hun stadig er lidt vågen, men så skal jeg sidde og nusse hende, indtil hun falder i søvn - og det kan godt tag et kvarter indimellem. Så jeg synes sq, Isabella er dygtig!

Og hvor er det bare fedt, at du efterhåndne kan få lidt søvn om natten!! Det er da næsten det fedeste..

Anmeld

15. september 2010

Brams

Loa skriver:

Ja for søren, så er det næsten (næsten!) ligemeget med en hel nats søvn, bare jeg ikke skal kæmpe med hende hver eneste gang hun skal sove........

Det forstår jeg fuldstændigt

Anmeld

16. september 2010

Loa

Anke skriver:

Skønt, skønt, skønt!

Altså, det med lange lure om dagen har Elina jo heller aldrig været god til - og erdet stadig ikke. Og hun kan faktisk ikke falde i søvn af sig selv, på trods af, at hun er en måned ældre.

Eller dvs., hun kan godt godt lægges mens hun stadig er lidt vågen, men så skal jeg sidde og nusse hende, indtil hun falder i søvn - og det kan godt tag et kvarter indimellem. Så jeg synes sq, Isabella er dygtig!

Og hvor er det bare fedt, at du efterhåndne kan få lidt søvn om natten!! Det er da næsten det fedeste..

Og pudsigt nok tager hun netop en middagslur idag på 3 1/2 time

Hvad skete der lige der

Tror det er den kiropraktor vi har været til, der har givet mig en ny baby. Efter vi har været der to gange er hun simpelthen en helt anden.... Meget mere glad i løbet af dagen og ligger og griner på legetæppet, og vågner ikke længere op af sine lure i gråd.....

Det er simpelthen sååååå fantastisk......

Anmeld

17. september 2010

AWO

Loa skriver:

Og pudsigt nok tager hun netop en middagslur idag på 3 1/2 time

Hvad skete der lige der

Tror det er den kiropraktor vi har været til, der har givet mig en ny baby. Efter vi har været der to gange er hun simpelthen en helt anden.... Meget mere glad i løbet af dagen og ligger og griner på legetæppet, og vågner ikke længere op af sine lure i gråd.....

Det er simpelthen sååååå fantastisk......

Dejligt!! Hvordan kan det være, i valgte at gå til kiropraktor?

Anmeld

18. september 2010

Loa

Anke skriver:

Dejligt!! Hvordan kan det være, i valgte at gå til kiropraktor?

Vi fik af vide det var et forsøg værd, da hun kunne have trykket nakken eller rykken under fødslen, som gjorde hun havde ondt..

Og jeg var villig til at prøve alt.... Og det var så maven den var gal med.... Så er dælme glad for vi tog derop......

Anmeld

18. september 2010

Chalala85

Hvor er det dejligt at høre søde, så er der mere ro til jer derhjemme

Anmeld

18. september 2010

Loa

Chalala85 skriver:

Hvor er det dejligt at høre søde, så er der mere ro til jer derhjemme

Meget mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.