Yes yes yes yes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.813 visninger
20 svar
0 synes godt om
14. september 2010

Loa

Lillepigen er begyndt at "lægge sig til at sove" selv

Før skreg hun hver gang hun skulle sove, og hun nægtede simpelthen at overgive sig, samtidig med vi skulle gå og vugge hende i armene i timevis..... Nu når hun virker træt, lægger jeg hende blot med hendes sut og bamse og så ligger hun bare selv indtil hun falder i søvn.....

Fan-fucking-tastisk

Jeg ved godt der sikkert kommer en masse kampe med at sove fremover alligevel, men hvis der er en ting lillepigen har lært mig, er det at leve i nuet, og LIGE NU er hun bare så dygtig til at sove

YES!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

missie20

Nej hvor rart  Kender selv alt til det. Vi kæmper også en kamp uden lige hver aften, så lige nu falder han i søvn i min favn hver aften og dag

Så forstår hvorfor du er glad og har armene i vejret 

For at det vil smitte

Anmeld

14. september 2010

isimaven

fedt fedt fedt!!!
og ja Lev i nuet det er et godt tirck når man har små mennesker boende

Anmeld

14. september 2010

AWO

SÅDAN!!!! Så er det slut med at sove på mors ben?

Ej, det er da bare dejligt - sover hun så også lidt længere efterhånden?

Anmeld

14. september 2010

Risen

Loa skriver:

Før skreg hun hver gang hun skulle sove, og hun nægtede simpelthen at overgive sig, samtidig med vi skulle gå og vugge hende i armene i timevis..... Nu når hun virker træt, lægger jeg hende blot med hendes sut og bamse og så ligger hun bare selv indtil hun falder i søvn.....

Fan-fucking-tastisk

Jeg ved godt der sikkert kommer en masse kampe med at sove fremover alligevel, men hvis der er en ting lillepigen har lært mig, er det at leve i nuet, og LIGE NU er hun bare så dygtig til at sove

YES!

Fuck hvor nice ! .. Hvor gammel er hun? Håber også snart Clara gør det...

Anmeld

14. september 2010

Bellinda89

Loa skriver:

Fan-fucking-tastisk

YES!

Årh hvor fantastisk

Dygtig pige du har

Anmeld

14. september 2010

Loa

Anke skriver:

SÅDAN!!!! Så er det slut med at sove på mors ben?

Ej, det er da bare dejligt - sover hun så også lidt længere efterhånden?

Ingen sovning på mors ben

Det er stadig ikke super lange lure om dagen men flere end hun plejer, og meget bedre om natten

Anmeld

14. september 2010

Loa

Risen skriver:

Fuck hvor nice ! .. Hvor gammel er hun? Håber også snart Clara gør det...

Hun er 2 måneder

Anmeld

14. september 2010

Pige2009

Dejligt

Anmeld

14. september 2010

Brams

Loa skriver:

Fan-fucking-tastisk

YES!

Super fantastisk og tillykke med det, ja man er lykkelig over de små (store) ting der sker og det skal man sgu da også være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.