Til jer med BØRN der går....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. juli 2008

Hyner

Har i trænnet uhæmmet stuerne rundt hver eneste fucking(biiib) dag??? Eller er der kommet helt af sig selv og naturel??

Emma er en dinglefrans når jeg går tur med hende (en hånd om hver finger og jeg går bagerst) Hun har ikke det der minder om balancegang og det brøds jeg mig ikke rigtig om... Hun står nemlig kanons godt af alt mulig mærkelige og ikke mærkelige ting og levene væsner(hunden)
Men sikker på benene er hun nu ikke, trods de mange oprejsninger fra hugstilling til oprejst...

Kom frem med sproget og jeres hemmelige triks;)

How do you do???

Krams Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2008

Kaufie

Jeg tror det kommer helt af sig selv når ungerne selv er klar og synes det er det sjoveste der findes.

William tager sin gå-båd flere gange i løbet af dagen og går rundt med den. I starten skulle vi hjælpe ham med at vende den når han kørte mod et eller andet. Men nu kan han selv trække den baglæns og rette lidt op (eller køre mere skævt) Lige så tit går han hen til forenden og bruger rattet til at bakke båden med... eller går sidelæns med en hånd på rattet og en på det dertilindrettede håndtag bagpå.

En fhv stor bold har også gjort at han går meget - han skal stå op for at løfte den fra gulvet - men samtidig kan han holde balancen ved at holde ved den mens han rejser sig.... hvis ikke den lige triller afsted.....

Øvelse gør mester - men jeg tror ikke man kan øve med dem hvis de ikke gider.

Anmeld

21. juli 2008

Tynen

Her er det virkelig kommet som et chok og ganske helt af sig selv.
Pludselig en morgen rejste hun sig bare fra stuegulvet og traskede 4 skridt??!!
Hun har jo nærmest først lige lært at kravle, det barn.

Og nej - Vi har ikke trænet uhæmmet.
Dog har vi gået meget med hende i hænderne, men det var af hendes egen fri vilje :)

Anmeld

21. juli 2008

Rasmine

Mette??
Hvad er en gåbåd?

Anmeld

21. juli 2008

Plysbjørnen

Laura er først begyndt at gå rundt med sin gåvogn (brio-efterligning) i dag, hun kan bare ikke vende den selv, for vi har valgt at stabilisere den med et par Herregårdssten (fliser)... Da jeg ville øve med hende går løftede hun bare benene så hun hang i armene... det er ikke lang tid siden(ca en måned) hun kom i tanke om at rejse sig op, hun kan stå alene (uden støtte i ca 30 sek) med mindre at hun glemmer at hun ikke holder ved, for så kan hun stå meget længe... Men nej vi har ikke øvet...

Betina

Anmeld

21. juli 2008

Kaufie

Mebach skriver:

Mette??
Hvad er en gåbåd?

Ja, det giver jo ingen mening, hvis man ikke kender den.... hehe Men altså det er en båd på hjul - med anker, rat/ror, koøjne og en masse knapper der kan trykkes og drejes på mens den spiller et hav af forskellig emelodier og skibslyde - og så altså med håndtag bagpå, så man kan gå bag ved den, ikk.... Får du billeder i hovedet, eller må jeg lige tage et pic af sønnike med den i morgen

Anmeld

21. juli 2008

Rasmine

Findes den på nettet?
Kan du evt. linke til den?
Den lyder super hyggelig.

Anmeld

21. juli 2008

Tynen

Jeg vil da vildt gerne se billeder imorgen.
Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg er helt galt på den med det jeg tror det er :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.