Min mave uge 13+5 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

mortilnoahogmelina

SoffiLine skriver:

ej hvor træls for dig  

Det er begge rigtig søde & fine navne

Jeg ved det faktisk ikke hmmm...

men skal til JM på torsdag det er første besøg & glæder mig vildt meget faktisk.

Jaaa det er  virkelig os hårdt og død sygt . Men sådan er det desværre . :/

- Uhh det er så hyggeligt at komme til første JM besøg synes jeg i hvertfald . Så begynder man endelig at forstå der faktisk er noget i maven på en som bare vokser sig større og større . 

Er det første barn du venter ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

MF<3

SoffiLine skriver:

Tro mig, jeg ser os nogen ud som om jeg bare et lidt små fed hihi. men er glad for maven, glæder mig til den blir større

Og når den så er på højdepunktet glæder jeg mig nok til at komme af med den hihi

Det er lidt kedeligt, når folk kigger på en og man bare ligner en tyksak der har spist for meget! Men er da også glad for min mave, og glæder mig også helt vildt til den bliver større!

Ja, til sidst vil man nok bare af med den tunge mave og have sin baby i armene .

Anmeld

20. september 2010

SoffiLine

Pernille08 skriver:

Jaaa det er  virkelig os hårdt og død sygt . Men sådan er det desværre . :/

- Uhh det er så hyggeligt at komme til første JM besøg synes jeg i hvertfald . Så begynder man endelig at forstå der faktisk er noget i maven på en som bare vokser sig større og større . 

Er det første barn du venter ??

Nogen er desværre så uheldige Det sgu træls for dig, blir det bedre jo længere hen du kommer eller? Har slet ikke forstand på det 

Forventer også det blir hyggeligt, ser hvertfald meget frem til det

Det er mit første barn Det er helt vildt, har stadig ikk helt fattet det

Hvad med dig?

Anmeld

20. september 2010

SoffiLine

Millefrisch skriver:

Det er lidt kedeligt, når folk kigger på en og man bare ligner en tyksak der har spist for meget! Men er da også glad for min mave, og glæder mig også helt vildt til den bliver større!

Ja, til sidst vil man nok bare af med den tunge mave og have sin baby i armene .

Glæder mig så vildt til at min lille prins(esse) i armene Heldigvis synes jeg tiden flyver afsted

Anmeld

20. september 2010

mortilnoahogmelina

SoffiLine skriver:

Nogen er desværre så uheldige Det sgu træls for dig, blir det bedre jo længere hen du kommer eller? Har slet ikke forstand på det 

Forventer også det blir hyggeligt, ser hvertfald meget frem til det

Det er mit første barn Det er helt vildt, har stadig ikk helt fattet det

Hvad med dig?

Jeg havde virkelig håbet at det ville blive bare lidt bedre , det havde jeg nemlig hørt det godt kunne , men detsværre , nogen dage er bedre end andre , men ingen er perfekte det er nok det hårdeste jeg føler mig til tider så besværlig for jeg intet kan . 

Jeg kender udemærket følelsen , jeg troede faktisk først rigtig på det da jeg kom til MD og der var jeg 19+4 så jeg var alligevel ret langt henne før jeg ture tro på det . 

Det er os mit/vores første barn 

Anmeld

20. september 2010

MF<3

SoffiLine skriver:

Glæder mig så vildt til at min lille prins(esse) i armene Heldigvis synes jeg tiden flyver afsted

Ja, det bliver også det største! Jeg synes nu jeg er gået lidt i stå, men tror altid det vil være sådan nogen gange. Nu er der helvidigvis kun to uger til gennemscanning! jeg er SÅ spændt!

Anmeld

20. september 2010

SoffiLine

Millefrisch skriver:

Ja, det bliver også det største! Jeg synes nu jeg er gået lidt i stå, men tror altid det vil være sådan nogen gange. Nu er der helvidigvis kun to uger til gennemscanning! jeg er SÅ spændt!

Forstår jeg dælme godt, bliver også spændende 

Glæder mig til at høre mere om hvordan det er gået.

Anmeld

20. september 2010

SoffiLine

Pernille08 skriver:

Jeg havde virkelig håbet at det ville blive bare lidt bedre , det havde jeg nemlig hørt det godt kunne , men detsværre , nogen dage er bedre end andre , men ingen er perfekte det er nok det hårdeste jeg føler mig til tider så besværlig for jeg intet kan . 

Jeg kender udemærket følelsen , jeg troede faktisk først rigtig på det da jeg kom til MD og der var jeg 19+4 så jeg var alligevel ret langt henne før jeg ture tro på det . 

Det er os mit/vores første barn 

Håber for dig det bliver lidt bedre, kan forestille mig hvor øv øv det må være.

Jeg tror at mange først forstår det når de har deres lille barn i armene, indtil da er det helt utænkeligt synes jeg

Anmeld

20. september 2010

MF<3

SoffiLine skriver:

Forstår jeg dælme godt, bliver også spændende 

Glæder mig til at høre mere om hvordan det er gået.

Ja, jeg kan slet ikke vente længere! Det har været den længste måned nogensinde! Har ventet siden nakkefoldscanning, og nu er der kun to uger til! Det er helt uvirkeligt!

Jeg skal nok fortælle alt om det og sætte billederne ind!

Anmeld

20. september 2010

mortilnoahogmelina

SoffiLine skriver:

Håber for dig det bliver lidt bedre, kan forestille mig hvor øv øv det må være.

Jeg tror at mange først forstår det når de har deres lille barn i armene, indtil da er det helt utænkeligt synes jeg

Tusinde tak skal du have . 

- Ja det har du nok ret i og det er jo forståeligt nok , man aner jo slet ikk hvordan det er  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.