Min mave uge 13+5 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

mortilnoahogmelina

SoffiLine skriver:

Hver graviditet er såå forskellig, det er helt vildt  

Jeg har tabt mig 2 kg ca, men tror nu nok jeg skal komme til at ta på

Jaaa det er de nemlig , jaman kan sige du har en del tid at gøre det i endnu , men nogen er os bare heldige slet ik at tage på . 

Jeg ahr lige rundet de 7 kg . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

SoffiLine

Pernille08 skriver:

Jaaa det er de nemlig , jaman kan sige du har en del tid at gøre det i endnu , men nogen er os bare heldige slet ik at tage på . 

Jeg ahr lige rundet de 7 kg . 

Så krydser jeg fingre for vi er nogle af de heldige der ikke tager aaalt for meget på  Smiler. 

Men i sidste ende er det jo alligevel det hele værd! Ved du hvilket køn du venter?

Anmeld

20. september 2010

mortilnoahogmelina

SoffiLine skriver:

Så krydser jeg fingre for vi er nogle af de heldige der ikke tager aaalt for meget på  Smiler. 

Men i sidste ende er det jo alligevel det hele værd! Ved du hvilket køn du venter?

Jaa det er jo nemlig det , det er selvom jeg til tider ville ønske jeg ik havde taget mere end et par kg på . Men pyt nu med det , det kan alligevel ikk ses

- Jaa jeg skal have en lille dreng  

Hva med dig ved du det endnu ??

Anmeld

20. september 2010

SoffiLine

Pernille08 skriver:

Jaa det er jo nemlig det , det er selvom jeg til tider ville ønske jeg ik havde taget mere end et par kg på . Men pyt nu med det , det kan alligevel ikk ses

- Jaa jeg skal have en lille dreng  

Hva med dig ved du det endnu ??

Uhh en lille dreng Har du tænkt på navne? 

Jeg ved det endnu ikke, men tror det blir en dreng Glæder mig helt vildt til jeg finder ud af det

Anmeld

20. september 2010

MF<3

SoffiLine skriver:

Lige et par billeder Synes det går lidt sløvt Men det kun fordi jeg ikke selv lægger mærke til den vokser 

Du har større og rundere mave end hvad jeg har. Jeg er 17+2 .. Jeg synes du har en flot og rund mave..

Anmeld

20. september 2010

SoffiLine

Millefrisch skriver:

Du har større og rundere mave end hvad jeg har. Jeg er 17+2 .. Jeg synes du har en flot og rund mave..

Tusind tak iiiih

Anmeld

20. september 2010

mortilnoahogmelina

SoffiLine skriver:

Tusind tak iiiih

Jaaa en lille dreng , jg glæder mig helt vildt , vil så gerne have den sidste tid overstået . 

- Nok os fordi jeg desværre går hjemme med svær bækkenløsning og har gjort det siden uge 19 

Uh ja , vi har snakket om nogen stykker . 

Som Noah , Olivar , Jeg hælder mest til Noah så mon ikk det bliver det

Det kan jeg godt forstå du gør , det er os bare så dejligt at kunne se hvad det bliver . 

Hvornår skal du scannes igen ? 

Anmeld

20. september 2010

MF<3

SoffiLine skriver:

Tusind tak iiiih

Du skal være stolt af den! Nogen gange så kan man slet ik se jeg er gravid., ser bare fed ud i stedet. Lidt trist .. Men det kommer nok lige pludseligt!

Anmeld

20. september 2010

SoffiLine

Pernille08 skriver:

Jaaa en lille dreng , jg glæder mig helt vildt , vil så gerne have den sidste tid overstået . 

- Nok os fordi jeg desværre går hjemme med svær bækkenløsning og har gjort det siden uge 19 

Uh ja , vi har snakket om nogen stykker . 

Som Noah , Olivar , Jeg hælder mest til Noah så mon ikk det bliver det

Det kan jeg godt forstå du gør , det er os bare så dejligt at kunne se hvad det bliver . 

Hvornår skal du scannes igen ? 

ej hvor træls for dig  

Det er begge rigtig søde & fine navne

Jeg ved det faktisk ikke hmmm...

men skal til JM på torsdag det er første besøg & glæder mig vildt meget faktisk.

Anmeld

20. september 2010

SoffiLine

Millefrisch skriver:

Du skal være stolt af den! Nogen gange så kan man slet ik se jeg er gravid., ser bare fed ud i stedet. Lidt trist .. Men det kommer nok lige pludseligt!

Tro mig, jeg ser os nogen ud som om jeg bare et lidt små fed hihi. men er glad for maven, glæder mig til den blir større

Og når den så er på højdepunktet glæder jeg mig nok til at komme af med den hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.