Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lauras*mor* skriver: yeps det er det.. :-) og kjolen er bare så smuk til hende.. hun ser dog en anelse "voksen" ud i den.. hehe.. men det må jeg nok hellere vænne mig til.. ;-)
yeps det er det.. :-) og kjolen er bare så smuk til hende.. hun ser dog en anelse "voksen" ud i den.. hehe.. men det må jeg nok hellere vænne mig til.. ;-)
Jeg synes den er så fin og anderledes jeg er sikker på hun er lækker i den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dorthemus skriver: Billedet er ikke fra idag, men hun ligger på præcis samme måde lige nu...det kære barn
Billedet er ikke fra idag, men hun ligger på præcis samme måde lige nu...det kære barn
Årh, hvor er hun dejlig
NO skriver: Årh, hvor er hun dejlig
Tak Synes det er et lidt grineren billede...for hun var møgsur over at skulle i seng...*fnis*
Gitte85 skriver: Min sovende Lucas... Med feber
Min sovende Lucas... Med feber
He he..om jeg fatter hvordan de kan sove i så akavede stillinger
Gitte85 skriver: Tak Ja den lille trold ligger aldrig "normalt" i sin seng....
Tak Ja den lille trold ligger aldrig "normalt" i sin seng....
Hehe nøjagtig sådan sover min Nicolai også ;o)
ZZZzzzzzzzzzzZZZzzzzzzzZZZzzzzzzzzzz
Søvn i lange baner. Baby Luc, Lucifer, Lauritz, lidt større Luc:
Znuzke skriver: Jeg kan desværre ikke sende billeder af sovende børn - eller jo - af 1....mangler stadig 4..... Klara på 4 kan jeg stadig høre. Hun blev puttet for flere timer siden og sidst jeg kiggede ind havde hun taget badedragt på og var lige ved at give build-a-bear bamsen en på også.... Hun bliver rigtig festlig imorgen...
Jeg kan desværre ikke sende billeder af sovende børn - eller jo - af 1....mangler stadig 4..... Klara på 4 kan jeg stadig høre. Hun blev puttet for flere timer siden og sidst jeg kiggede ind havde hun taget badedragt på og var lige ved at give build-a-bear bamsen en på også.... Hun bliver rigtig festlig imorgen...
Hahaha... Hvor grineren!!
Lisa-fisen med sin elskede tommeltot!!
sådan her sover johannes altid. så behøver ikke at tage flere billeder.. - Marie Louíse & Johannes
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128