Vi lister os ind i børneværelset og 1 2 3...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

dorthemus

Billedet er ikke fra idag, men hun ligger på præcis samme måde lige nu...det kære barn

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

mariamiss6

Znuzke skriver:

Nej - på denne tid er det sjove ved at gå af, men det er nu svært at se rigtig alvorlig ud når hun står der med badedragt på og proklamerer at hun altså lige skal til svømning for hun er ikke træt..... Godt hun ikke skal alt for tidligt op imorgen..

LOL for fanden da Clara, du ender med at tage live at af din mor heheheheh....

Anmeld

13. september 2010

mor-til-vanessa

Znuzke skriver:

Jeg kan desværre ikke sende billeder af sovende børn - eller jo - af 1....mangler stadig 4..... Klara på 4 kan jeg stadig høre. Hun blev puttet for flere timer siden og sidst jeg kiggede ind havde hun taget badedragt på og var lige ved at give build-a-bear bamsen en på også.... Hun bliver rigtig festlig imorgen...

ihh det lyder altså vildt sødt. sad og grinte lidt, selvom det så absolut ikke er noget at grine at. 

må være svært at holde masken, når man kigger ind og hun har taget badedragt på

Anmeld

13. september 2010

ekzunz

mariamiss6 skriver:

LOL for fanden da Clara, du ender med at tage live at af din mor heheheheh....

Jeg skulle lige tjekke hendes værelse - det var sørme tomt. Nu sover hun endelig sødt, i min seng - stablet op på 4 puder, med bamsen og 2 badedragter liggende ved siden af. Og hun er nøgen.... Min helt egen dejlige møgunge....

Anmeld

13. september 2010

ekzunz

mor-til-vanessa skriver:

ihh det lyder altså vildt sødt. sad og grinte lidt, selvom det så absolut ikke er noget at grine at. 

må være svært at holde masken, når man kigger ind og hun har taget badedragt på

Ha ha - ja, det er ikke nemt at se bestemt ud når hun står der.... Hun skal altid lige 1000 ting inden hun skal sove....

Anmeld

13. september 2010

mariamiss6

Znuzke skriver:

Jeg skulle lige tjekke hendes værelse - det var sørme tomt. Nu sover hun endelig sødt, i min seng - stablet op på 4 puder, med bamsen og 2 badedragter liggende ved siden af. Og hun er nøgen.... Min helt egen dejlige møgunge....

LOL den lille lort.. hold kæft hvor er hun snedig altså hehheheheh....

Anmeld

13. september 2010

slettet_7530

lauras*mor* skriver:

min skønne datter der sover.. i stuen... vi flytter hende nu her ind i soveværelset og om 2,5 time vågner hun og rejser sig op, peger på vores seng og hiver sig op af kanten indtil vi tager hende op i sengen.. hehe.. hvem sagde punktlig.. haha!!!

hun sover for det meste faktisk med rumpen oppe.. det ser bare rigtig sødt ud altså!!! ja og så soverhun med 7 sutter i sengen. :-) en i munden og 3 i hånden og resten er ekstra til når de andre bliver væk.. hehe..

jeg er helt vild med sovende børn.. det er vel næsten der de er bedst.. ;-)

nårhh er det den lille smuksak der har overtaget noget Albertepigens tøj

Anmeld

13. september 2010

slettet_7530

Skønne unger i alle har

Anmeld

14. september 2010

twinboys

God morgen alle små prinser og prinsesser... vi tager billeder af jer igen når i sover til middag eller sover i aften... men vi skal nok være stille...

Majbritt

Anmeld

14. september 2010

lauras*mor*

albertesmor skriver:

nårhh er det den lille smuksak der har overtaget noget Albertepigens tøj

yeps det er det.. :-) og kjolen er bare så smuk til hende.. hun ser dog en anelse "voksen" ud i den.. hehe.. men det må jeg nok hellere vænne mig til.. ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.