Sloggi, har du hørt mere til....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. juli 2008

Hyner

Statsamtet og dine kære ungers"dad"???

Krmas Henriette -nys

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2008

Loggidut

nej og jo, for ham vi skal til møde med har ferie i en uge endnu...så inden da kan jeg intet sige eller gøre, så michael og jeg er blevet enige om, at nu lader vi det ligge indtil vi kan få fat i ham... efter brylluppet tager vi fat på kampen, og heldigvis har michael sagt at han nok skal gå på amtet med charistian hvis vi kan få ham hørt! hurra for min dejlige mand, som ikke stikker hovedet mellem benene...og heldigvis for han ikke er bange for at være med i slåskampen, for jeg ville godt nok føle mig ensom hvis han ikke stod ved min side i det :'(

Anmeld

21. juli 2008

Rasmine

Kan Michael egentlig ikke adoptere knægtene, hvis de ønsker det?

Mette - langt ude måske

Anmeld

21. juli 2008

Loggidut

det har skam været på tale!

og vi har snakket meget frem og tilbage om det, og her er en af grundene til at vi gifter os, så er vi alle meget bedre stillet.
Altså, christian kan han jo ikke bare adoptere, der skal lige som ligge en ok-seddel fra faderen, men vi læste engang at når faderen ikke havde haft sammenkvem over en årrække, frafaldte alle hans rettigheder, men om den holder i virkeligheden aner jeg ikke.

og drengene, har begge sagt at de gerne vil adopteres af michael, de er begge ret vrede på ham bøffen der skulle forstille at agere fornuftig weekendfar...

som kasper har sagt, hvad fanden skal jeg bruge den anden idiot til, jeg har jo michael...

Anmeld

21. juli 2008

Hyner

Det var da også utroligt at sådanne dimser har ferie eller er sygemeldt når man skal bruge dem hva?? Men ja kan godt forstå at i lader det ligge til han så kommer tilbage.. Der er jo ingen grund til at piske en stemning op, når man ikke kan diskutere den til ende. Dog træls det trækker i langdrag med sådan en ferie midt i det hele.Sådan er det jo bare... Puha håber bare sådan at det var en "sikring" der er gået for en kort periode ved din eks... Det er nu så synd for ungern, og især når der ikke er ønske om det fra deres side... Synes nu lidt han er en skovl:$ Sorry.... Håber på det bedste og krydser alt hvad der kan krydses.. Og Bacon....... Synes kun det lød som en meget god idè' Krams Henriette

Anmeld

22. juli 2008

Nadi

Ej Loggi, jeg håber virkelig for jer at det HELE falder i hak. Michael skal da bare adoptere de drenge og ja med Kaspers egne ord, så skal ham den anden idot da bare lukke røven og acceptere at sådan er det. Han har afsagt sin ret til at være far for dem!

Held og lykke :)

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.