Hun er der sørme endnu!!! 36+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

Magsen

misslea skriver:

Nej heller ikke jeg....

jeg trænede 3 gange om uge, cyklede hver dag ca. 10 km. og var generelt mega aktiv.... lige indtil jeg var ved at gå i fødsel... For så blev jeg altså nødt til at tænke lidt på min lille pige derinde

Orh ja du lavede meget :b..

vil nu ikke sige jeg var aktiv på den måde :i hehe

det er mere det med at gå rundt her hjemme og rydde op og lave mad og sådan noget og så var jeg også lige startet på en trappesport(dumme mig :i) men jeg tænkte jo ikke at der ville ske noget endnu ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

misslea

Maggieh skriver:

Orh ja du lavede meget :b..

vil nu ikke sige jeg var aktiv på den måde :i hehe

det er mere det med at gå rundt her hjemme og rydde op og lave mad og sådan noget og så var jeg også lige startet på en trappesport(dumme mig :i) men jeg tænkte jo ikke at der ville ske noget endnu ..

Uuhh jeg kan sagtens følge dig... er vandt til at rydde op, ordne vasketøj, lave mad og bage osv.... og især at være i køkkenet eeeelsker jeg!!! Men det blev der så sat en bræt stopper for!!!

Nu må jeg heldigvis bevæge mig rundt igen, og det nyder jeg virkelig!!!

Og det skal ikke undre mig, at prinsessen slet ikke vil ud nu... hahah

Anmeld

15. september 2010

Magsen

misslea skriver:

Uuhh jeg kan sagtens følge dig... er vandt til at rydde op, ordne vasketøj, lave mad og bage osv.... og især at være i køkkenet eeeelsker jeg!!! Men det blev der så sat en bræt stopper for!!!

Nu må jeg heldigvis bevæge mig rundt igen, og det nyder jeg virkelig!!!

Og det skal ikke undre mig, at prinsessen slet ikke vil ud nu... hahah

ja glæder mig bare til om 2 uger så kan jeg også gå igang igen :p ..

men ja det ku lige passe hehe. håber ikke min prinsesse har tænkt sig at vente helt til termin fordi nu forventer jeg lidt at hun kommer før :i ..

altså fik du noget for at stoppe veerne? eller blev du bare bedt om at tage hjem og slappe af? (:

Anmeld

15. september 2010

misslea

Maggieh skriver:

ja glæder mig bare til om 2 uger så kan jeg også gå igang igen :p ..

men ja det ku lige passe hehe. håber ikke min prinsesse har tænkt sig at vente helt til termin fordi nu forventer jeg lidt at hun kommer før :i ..

altså fik du noget for at stoppe veerne? eller blev du bare bedt om at tage hjem og slappe af? (:

Ja - jeg har jo haft det præcis på samme måde!!! Min jordemoder mente, at jeg ville føde så snart jeg begyndte at bevæge mig igen, for det var meget tæt på, at jeg fødte dengang.... Men der er ikke sket noget endnu... og nu har jeg da bevæget mig normalt rundt i 3-4 dage....!! Venter spændt... hheheh

Nej - jeg fik ikke noget for at stoppe veerne, da jeg var 34+0, da jeg kom til hospitalet... havde dog haft små-veer i 2 døgn uden rigtig at vide, at det var veer....!! De overvejede at indlægge mig, så jeg kunne slappe helt af... men heldigvis fik jeg lov til at komme hjem, da min mand arbejder om aftenen, og kunne tage sig af mig hele dagen...

Anmeld

15. september 2010

Magsen

misslea skriver:

Ja - jeg har jo haft det præcis på samme måde!!! Min jordemoder mente, at jeg ville føde så snart jeg begyndte at bevæge mig igen, for det var meget tæt på, at jeg fødte dengang.... Men der er ikke sket noget endnu... og nu har jeg da bevæget mig normalt rundt i 3-4 dage....!! Venter spændt... hheheh

Nej - jeg fik ikke noget for at stoppe veerne, da jeg var 34+0, da jeg kom til hospitalet... havde dog haft små-veer i 2 døgn uden rigtig at vide, at det var veer....!! De overvejede at indlægge mig, så jeg kunne slappe helt af... men heldigvis fik jeg lov til at komme hjem, da min mand arbejder om aftenen, og kunne tage sig af mig hele dagen...

Så er du nu alligevel sluppet lidt nemmere end mig ..og jeg skulle heller ikke forvente at gå helt til termin :b hehe

Da jeg kom på sygehuset var jeg åbnet ca. 2 cm og havde haft veer i ca 3 timer .. og de blev bare værre og værre, såå fik 2 sprøjter for at stoppe dem, og blev derefter indlagt i en uge hvor jeg KUN skulle ligge ned fik dog lov til at gå på toilettet men skulle så også tage 3 piller om dagen for at holde veerne væk. men det virkede så ..

Anmeld

15. september 2010

misslea

Maggieh skriver:

Så er du nu alligevel sluppet lidt nemmere end mig ..og jeg skulle heller ikke forvente at gå helt til termin :b hehe

Da jeg kom på sygehuset var jeg åbnet ca. 2 cm og havde haft veer i ca 3 timer .. og de blev bare værre og værre, såå fik 2 sprøjter for at stoppe dem, og blev derefter indlagt i en uge hvor jeg KUN skulle ligge ned fik dog lov til at gå på toilettet men skulle så også tage 3 piller om dagen for at holde veerne væk. men det virkede så ..

Ja - puha sikke en omgang... jeg havde "kun" åbnet mig 1-1½ cm, og dét, der afgjorde, at jeg måtte tage hjem, var at jeg var præcis lige komme ind i uge 35 (34+0), og derfor ville prinsessen have det okay, hvis hun blev født!!!

Men rigtig meget pøj pøj med hende... håber hun blir derinde lidt endnu... det er trods alt det bedste for bebs

Anmeld

15. september 2010

Magsen

misslea skriver:

Ja - puha sikke en omgang... jeg havde "kun" åbnet mig 1-1½ cm, og dét, der afgjorde, at jeg måtte tage hjem, var at jeg var præcis lige komme ind i uge 35 (34+0), og derfor ville prinsessen have det okay, hvis hun blev født!!!

Men rigtig meget pøj pøj med hende... håber hun blir derinde lidt endnu... det er trods alt det bedste for bebs

når ja det jo rigtigt nok (;

mange tak for det, ja det håber jeg også

og held og lykke til dig hehe ..

Anmeld

16. september 2010

misslea

Gyllibik skriver:

IHHhh hvor er du bare yndig Lea. Din fine lille mave, rigtig flot til dig.

Nu må du på ingen måde dovne. Hop, løb gør hvad du vil, vil gerne se lille Wilma

Gylli

Heheh.. mange tak Gylli!!!

Og jaaaah jeg skåner bestemt ikke mig selv nu - for vi vil også SÅÅÅ gerne snart møde vores lille Wilma...

Meeeen det ser ud til, at hun meget gerne selv vil bestemme, hvornår hun skal have fødselsdag.. hahah!!!

Lea

Anmeld

16. september 2010

sandratobias

Kanon smuk mave..

Anmeld

18. september 2010

misslea

sandratobias skriver:

Kanon smuk mave..

Jamen mange tak

og kan da kun sige i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.