Hun er der sørme endnu!!! 36+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

misslea

morethanperfect skriver:

Guuud , hvor er jeg misundelig på den mavse dér altså !! 7 KG :O .. Det vildt .. Jeg har allerede taget 9 på og jeg er kun 33+1 ... Hmmm altså .. 

Nå men håber da for dig der ikke går så længe , det er vel ved og være godt tungt .. Det er det i hvert fald her ..

Heheh.... MANGE tak

Ja 7 kg - er ikke meget må man sige - jeg er sluppet heldigt!!!

Ja - lillepigen må meget gerne snart komme, men hvem ved, måske har hun valgt at blive derinde et godt stykke tid endnu.. heheh!!!

Jeg synes faktisk ikke, at det er tungt - underligt nok (måske fordi det trods alt kun er 7 ekstra kg)!! Men jeg føler, at der er meget lidt plads derinde efterhånden, og hendes spark gør MEGA ondt nu... puha.....

Vi tager én dag ad gangen og se, hvad der sker....

Lea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

PeruBaby

Hvor er det skønt for jer Og hvor er du bare stadig fin...

Anmeld

15. september 2010

Magsen

misslea skriver:

Hej Piger.....

Her et enkelt billede af min fine prinsessemave i uge 37!!!

Jeg var tæt på at gå i fødsel, da jeg var 34+1, men ved at ligge ned i 3 uger, fik jeg stoppet det!!! Nu er jeg gået ind i uge 38, og nu kan lillepigen bare komme an, så det håber jeg jo, at hun gør, for iiihhh hvor er vi spændte på¨at se hende lige om snart

Billedet er taget for et par dage siden....

Vægten siger nu + 7 kg!!!

Mange fra Lea

min fødsel var også ved at gå igang for en uges tid siden, jeg hååååber bare på at holde det til uge 36 ( er 34+2 ) men kan se det lykkedes for dig så skal det nok også for mig hehe

men du ser sku skiiiide godt ud tror jeg er 3 gange så stor som dig og har nu også taget næsten det dobbelte på

Anmeld

15. september 2010

Gyllibik

misslea skriver:

Hej Piger.....

Her et enkelt billede af min fine prinsessemave i uge 37!!!

Jeg var tæt på at gå i fødsel, da jeg var 34+1, men ved at ligge ned i 3 uger, fik jeg stoppet det!!! Nu er jeg gået ind i uge 38, og nu kan lillepigen bare komme an, så det håber jeg jo, at hun gør, for iiihhh hvor er vi spændte på¨at se hende lige om snart

Billedet er taget for et par dage siden....

Vægten siger nu + 7 kg!!!

Mange fra Lea

IHHhh hvor er du bare yndig Lea. Din fine lille mave, rigtig flot til dig.

Nu må du på ingen måde dovne. Hop, løb gør hvad du vil, vil gerne se lille Wilma

Gylli

Anmeld

15. september 2010

oo

du er så flot! og jeg blir mega misundelig når du skriver at det ikke gør ondt  jeg syns det gør ondt OVERALT nu, og jeg er et par uger bag dig, suk!!

Anmeld

15. september 2010

misslea

Maggieh skriver:

min fødsel var også ved at gå igang for en uges tid siden, jeg hååååber bare på at holde det til uge 36 ( er 34+2 ) men kan se det lykkedes for dig så skal det nok også for mig hehe

men du ser sku skiiiide godt ud tror jeg er 3 gange så stor som dig og har nu også taget næsten det dobbelte på

JA - det lykkedes for mig  Opskriften er at ligge fuldstændig stille i nogle uger... heheh....!! Kun rejse sig, når det absolut nødvendigt... altså toiletbesøg osv!!!

Er sikker på, at du nok skal kunne holde på din bebs...

... Og tak for de søde ord iøvrigt...

Anmeld

15. september 2010

DK

Ejj du er hot altså! Så flot! Og du ligner jo en der kun har taget en bold under blusen! ihh så heldig du er!

Anmeld

15. september 2010

misslea

DK skriver:

Ejj du er hot altså! Så flot! Og du ligner jo en der kun har taget en bold under blusen! ihh så heldig du er!

Heheh.... mange tak, hvor er du sød

Jaaah der er vel egentlig ikke meget galt.... har ingen idé om, hvad div. ting vejer i maven, men har taget 7 kg på, og der er jo kun 2½ uge til termin, så lige gyldig hvad der sker de sidste par uger, så har jeg  helt sikkert været heldig.....

Men heeeey altså... du er da vidst også noget af en hot mama selv

Anmeld

15. september 2010

Magsen

misslea skriver:

JA - det lykkedes for mig  Opskriften er at ligge fuldstændig stille i nogle uger... heheh....!! Kun rejse sig, når det absolut nødvendigt... altså toiletbesøg osv!!!

Er sikker på, at du nok skal kunne holde på din bebs...

... Og tak for de søde ord iøvrigt...

Heh, ja den er jeg nu ikke så god til :i

ja håber jeg ..

heh så lidt da

Anmeld

15. september 2010

misslea

Maggieh skriver:

Heh, ja den er jeg nu ikke så god til :i

ja håber jeg ..

heh så lidt da

Nej heller ikke jeg....

jeg trænede 3 gange om uge, cyklede hver dag ca. 10 km. og var generelt mega aktiv.... lige indtil jeg var ved at gå i fødsel... For så blev jeg altså nødt til at tænke lidt på min lille pige derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.