Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tullebobs skriver: Jeg er max klar - så er lille manden også hægtet af mors babser til den tid - og så bevæger jeg mig gerne ud på en længere tur for at møde alle jer, der kommer langt væk fra
Jeg er max klar - så er lille manden også hægtet af mors babser til den tid - og så bevæger jeg mig gerne ud på en længere tur for at møde alle jer, der kommer langt væk fra
Så er det en aftale... Den må vi altså holde fast I... Kunne være så hyggeligt..
Knus Pia.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pia. skriver: Ja det må vi - men jeg syntes nu det er ærgeligt - for der er altså mange af jer skønne jyder jeg meget gerne ville møde Næste år laver vi en kæmpe fest på fyn (et brag af en sommerfest) - hvis vi arrangere det i rigtig god tid har alle mulighed for at komme Så lejer vi en stor hytte eller noget lign. hvor alle kan overnatte... Så laver vi den ultimative baby.dk weekend... Knus Pia.
Ja det må vi - men jeg syntes nu det er ærgeligt - for der er altså mange af jer skønne jyder jeg meget gerne ville møde
Næste år laver vi en kæmpe fest på fyn (et brag af en sommerfest) - hvis vi arrangere det i rigtig god tid har alle mulighed for at komme
Så lejer vi en stor hytte eller noget lign. hvor alle kan overnatte... Så laver vi den ultimative baby.dk weekend...
Også klar her
forældre-til-Asta skriver: Også klar her
Dejligt - så må vi have fat i alle fynboerne og høre om de kender et sted man kan leje
Vil i hvert fadl glæde mig til at se jer alle sammen.
Pia. skriver: Dejligt - så må vi have fat i alle fynboerne og høre om de kender et sted man kan leje Vil i hvert fadl glæde mig til at se jer alle sammen.
Ja kan ikke passe der ikke er nogle der kunne tænke sig at arrangere
Så er tilmeldningen startet...
https://www.baby.dk/debat/64463pi1/ordet-er-frit/julefrokost-i-nordjylland-tilmeldingsliste---.aspx#GoToMessage
Tulipan skriver: Wuhuu eller lige krasse mig på listen, når du laver tilmeldingen
Wuhuu eller lige krasse mig på listen, når du laver tilmeldingen
Så er tilmeldingen startet..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128