Julefrokost i Nordjylland!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

Vingummien

forældre-til-Asta skriver:

Nej tilmelding skal ikke ske i denne her tråd, der kommer en tråd om et par dage.. Men nu har jeg ihvertfald dig i tankerne som en af de tilmeldte, hvis du self gerne vil med

Ja det vil jeg gerne. Men smid lige en pb, ikke sikkert jeg jo lige får set tilmeldingen med det samme. Ville være ærgeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Mor-til-asta-09

Tulipan skriver:

Ja det vil jeg gerne. Men smid lige en pb, ikke sikkert jeg jo lige får set tilmeldingen med det samme. Ville være ærgeligt

Det skal jeg nok gøre.. For du skal da helt sikkert med

Anmeld

14. september 2010

Vingummien

Det skal jeg nok gøre.. For du skal da helt sikkert med

Wuhuu eller lige krasse mig på listen, når du laver tilmeldingen

Anmeld

14. september 2010

Mor-til-asta-09

Tulipan skriver:

Wuhuu eller lige krasse mig på listen, når du laver tilmeldingen

Hehe.. Det skal jeg nok gøre

Anmeld

14. september 2010

Vingummien

Hehe.. Det skal jeg nok gøre

Anmeld

14. september 2010

Tullebobs

Pia. skriver:

- Syntes idéen er super... Og jeg var også en af dem der gerne ville med, men så var vi tre tøser her over fra der blev enige om at arrangere en julefrokost på Sjælland også...

Knus Pia.

Det kan jeg sagtens forstå - god julefrokost til jer. Vi må give hinanden fyldige referater og mange billeder, når vi nu ikke kan samles alle mand

Anmeld

14. september 2010

Pia.

Tullebobs skriver:

Det kan jeg sagtens forstå - god julefrokost til jer. Vi må give hinanden fyldige referater og mange billeder, når vi nu ikke kan samles alle mand

Ja det må vi - men jeg syntes nu det er ærgeligt - for der er altså mange af jer skønne jyder jeg meget gerne ville møde

Næste år laver vi en kæmpe fest på fyn (et brag af en sommerfest) - hvis vi arrangere det i rigtig god tid har alle mulighed for at komme

Så lejer vi en stor hytte eller noget lign. hvor alle kan overnatte... Så laver vi den ultimative baby.dk weekend...

Knus Pia.

Anmeld

14. september 2010

mama09

Da der er blevet snakket om julefrokost, har Tullebobs og jeg sat os sammen og arrangeret noget.

Datoen bliver d. 6 November kl. 18.00 på en privatadresse i Svenstrup ca. 15 km fra Aalborg, så derfor vil der kun være plads til 20 personer, efter først til mølle princippet. Der vil være mulighed for overnatning, skriv PB hvis det ønskes

Menuen vil bestå af:

Hvide sild med karrysalat.

Fiskefilet med remoulade og citron

Tarteletter med høns i asparges

Grønlangkål med brunede kartofler, medister, hamburgerryg, sennep og rødbeder.

Leverpostej med bacon og champignon.

Frikadeller med rødkål.

Ris a la mande med kirsebærsovs.

Brød og smør.

Herudover vil der være en velokomstdrink, snaps/shots samt snacks. Yderligere drikkevare medbringes selv

Vi sørger også for papservice, mandelgave osv.

Er der penge til overs, vil vi købe nogle drikkevare. Som vi selvfølgelig vil dele i løbet af aftenen.

Prisen vil være 250 kr. pr. person, tilmelding er bindende når pengene først er betalt.

Mere INFO omkring tilmelding kommer senere.

Vi har tænkt på lidt underholding, bl.a. pakkespil, derfor skal der medbringes 2 pakker pr. person til max 20,- pr. gave.          

Skulle der være nogen der ligger inde med sing star, høre vi gerne nærmere

Andre forslag til underholding, modtages med kyshånd,

Mange knus og julekram Tullebobs og Forældre-til-asta

mmmmmmm lyder sjovt Men maden må jeg vist springe fra - da der ikke er meget andet end svinekød Så hvis man kan kom efter maden er jeg nok fresh

Anmeld

14. september 2010

Mor-til-asta-09

Trinehw skriver:

mmmmmmm lyder sjovt Men maden må jeg vist springe fra - da der ikke er meget andet end svinekød Så hvis man kan kom efter maden er jeg nok fresh

Jamen søde trine.. Kunne du evt selv medbringe noget mad, så du kunne være med under hele arrangementet

Anmeld

14. september 2010

Tullebobs

Ja det må vi - men jeg syntes nu det er ærgeligt - for der er altså mange af jer skønne jyder jeg meget gerne ville møde

Næste år laver vi en kæmpe fest på fyn (et brag af en sommerfest) - hvis vi arrangere det i rigtig god tid har alle mulighed for at komme

Så lejer vi en stor hytte eller noget lign. hvor alle kan overnatte... Så laver vi den ultimative baby.dk weekend...

Knus Pia.

Jeg er max klar - så er lille manden også hægtet af mors babser til den tid - og så bevæger jeg mig gerne ud på en længere tur for at møde alle jer, der kommer langt væk fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.