Bryllup 4 mdr. efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

LC

Jeg blev gift 3½måned efter jeg havde fået min datter - holdt barnedåb samme dag.. Det var også med hvid kjole og det hele. og vi havde bare 2 barnepiger til at være i et rum ved siden af som tog sig af lille pigen og alle de andre børn til festen, det var rigtigt smart.

Sroppede dog med at Amme lige inden, så havde ikke problemer med at skulle malke ud eller ikke måtte drikke vin. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

SannaFo1

Personligt synes jeg at hvis du ammer kommer det til at fylde for meget på dagen.

Jeg var til et bryllup hvor der også blev holdt barnedåb samtigigt og bruden forsvant hele tiden for hun skulle lige amme og det syntes jeg var så synd for hun var så flot.

Jeg skal selv giftes og det var meningen at det skulle blive til næste år men har en søn på 7 uger nu og vi har valgt at vente til 2012 for der er han 1½ år og hans storesøster er 3 på det tidspunkt.

så er mig og min kæreste sikker på at dagen "kun er vores" og det er os det handler om.

Nu ved jeg ikk om i skal på bryllupsrejse men hvis det var mig ville jeg kunne leve med at mine børn blev passede herhjemme imens jeg var væk i år 2012 men hvis han kun var 4 mdr ville jeg ikke kunne nyde min bryllupsrejse og kun tænke på at min søn manglede sin mor.

Men husk at lytte til dig selv og gør hvad du føler.

og held og lykke med brylluppet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.