Bryllup 4 mdr. efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.406 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. september 2010

Chewy

Hej tøser,

Jeg vil lige høre jeres mening.

Min kæreste friede til mig i maj, og vi havde egentlig besluttet, at vi ville giftes til august 2011. Vi har sideløbende haft gang i projekt baby, og nu er det lykkedes, og vi skal være forældre til april

Jeg vil så høre jer, om I tror det er realistisk at forvente, at man kan holde et dejligt bryllup i hvid kjole og det hele efter 4 måneder? Jeg havde tænkt man kunne lade den lille døbe samme dag, men jeg vil gerne have, at det skal være vores dag også.

Hvad tror I? Er man fuldstændig overvældet med ammehjerne så kort tid efter? Og tror I jeg ville kunne nå at tabe mig, så jeg kan føle mig smuk den dag?

Knus til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Svei

Nu er jeg ikke gift og har aldrig været. Men jeg ville ikke føle mig fit eller lækker efter fire mdr. Nok mere træt og slasket. Og skulle jeg giftes ville jeg være ked af ikke at måtte få et glas vin og at jeg skulle sidde og amme og have ammevenlig kjole osv...

Personligt ville jeg vente til barnet kunne passes hen af aftenen.

Held og lykke med det,. og det er jo forskelligt hvornår man er fit igen, hvornår de små sover igennem osv

Anmeld

13. september 2010

Lise

Hej,

Min søn blev født 11. marts i år, og jeg blev gift d. 17. juli - så her var han fire mdr og seks dage gammel.. det gik glimrende med at tabe mig inden bryllup, han var sød til at tage flasken hos min mor og mine veninder på dagen, så jeg ikke skulle bekymre mig så meget om ham, og jeg synes i øvrigt ikke at jeg havde for meget ammehjerne til at planlægge og ordne det hele

I say GO for it

Lise

Anmeld

13. september 2010

Natascha

Vi har også planlagt bryllup og barnedåb sammen... Jeg har tænkt akurart de samme tanker som dig, men jeg satser på det nok skal gå og så må vi løse amningen hen af vejen hvis det kan lade sig gøre...

Knus fra Natascha (har termin den 13 okt og skal giftes 15 jan)

Anmeld

14. september 2010

Chewy

Tak for jeres svar, skønne tøser.

Jeg tror, jeg vil holde fast ved vores oprindelige tanke om at blive gift 20. august så:-) Så er den lille også ca. 4 mdr.  Uh, hvor er det vildt pludselig at have så store ting i sit liv. Et lille liv, der vokser i ens mave, og udsigten til at sige ja til den mand, jeg elsker og har elsket de sidste 10 år. Elsker livet

Anmeld

14. september 2010

Ryberg

Jeg kender flere der er blevet gift 4 måneder efter i hvid kjole og hele puljen

Som en i min MG sagde (og hun blev gift 3 mdr. efter sammen med barnedåben) .... : "der findes korset - og det bliver godt og grundigt strammet ind på dagen"

Efterfølgende sagde hun, at da hun havde spist dessert, der måtte hun liiiige få det løsnet lidt hahaha....

går bare og smågriner af det, for kan virkelig sætte mig ind idet

P.S. hun ammer også fuldt ud, og hun havde malket flere flasker ud, og havde fået nogle hun kendte til at passe den lille om aftenen og natten over  så det blev deres dag/aften/nat...

Anmeld

14. september 2010

Chewy

KittyGirl skriver:

Jeg kender flere der er blevet gift 4 måneder efter i hvid kjole og hele puljen

Som en i min MG sagde (og hun blev gift 3 mdr. efter sammen med barnedåben) .... : "der findes korset - og det bliver godt og grundigt strammet ind på dagen"

Efterfølgende sagde hun, at da hun havde spist dessert, der måtte hun liiiige få det løsnet lidt hahaha....

går bare og smågriner af det, for kan virkelig sætte mig ind idet

P.S. hun ammer også fuldt ud, og hun havde malket flere flasker ud, og havde fået nogle hun kendte til at passe den lille om aftenen og natten over  så det blev deres dag/aften/nat...

Ha ha, korset er nok en god idé har også hørt mange sige, at når man ammer, så rasler kiloerne bare af én. Man skal nok ikke foranledige sig på det, men hvis man dyrker noget motion, spiser sundt og ammer, så må man da kunne blive lidt lækker Og så ellers bare også have det i tankerne nu, så man ikke tager mere end højst nødvendigt på

tak for dit svar

Anmeld

14. september 2010

Omerovic

Chewy skriver:

Hej tøser,

Jeg vil lige høre jeres mening.

Min kæreste friede til mig i maj, og vi havde egentlig besluttet, at vi ville giftes til august 2011. Vi har sideløbende haft gang i projekt baby, og nu er det lykkedes, og vi skal være forældre til april

Jeg vil så høre jer, om I tror det er realistisk at forvente, at man kan holde et dejligt bryllup i hvid kjole og det hele efter 4 måneder? Jeg havde tænkt man kunne lade den lille døbe samme dag, men jeg vil gerne have, at det skal være vores dag også.

Hvad tror I? Er man fuldstændig overvældet med ammehjerne så kort tid efter? Og tror I jeg ville kunne nå at tabe mig, så jeg kan føle mig smuk den dag?

Knus til jer alle

Hej det lyder meget som mine tanker, dem du har

Jeg skal føde (forhåbenlig) d. 28 oktober og den 8 januar, skal vi så giftes og jeg holder mig til de positive tanker om, at jeg nok skal være klar

tror os du kan, hvis det er det du/i vil

pøj pøj

Anmeld

14. september 2010

JonTri

Jbk skriver:

Nu er jeg ikke gift og har aldrig været. Men jeg ville ikke føle mig fit eller lækker efter fire mdr. Nok mere træt og slasket. Og skulle jeg giftes ville jeg være ked af ikke at måtte få et glas vin og at jeg skulle sidde og amme og have ammevenlig kjole osv...

Personligt ville jeg vente til barnet kunne passes hen af aftenen.

Held og lykke med det,. og det er jo forskelligt hvornår man er fit igen, hvornår de små sover igennem osv

ENIG... afhængig af hvad man lægger i et bryllup selvfølgelig. Jeg er glad for at vi ventede til vores dreng ku passes og vi ku feste igennem.

... For slet ikke at tale om planlægning, polterabend mm... så ville jeg hellere vente og nyde mit barn og planlægge barnedåb... 

Anmeld

14. september 2010

Risen

rikkekrogh skriver:

ENIG... afhængig af hvad man lægger i et bryllup selvfølgelig. Jeg er glad for at vi ventede til vores dreng ku passes og vi ku feste igennem.

... For slet ikke at tale om planlægning, polterabend mm... så ville jeg hellere vente og nyde mit barn og planlægge barnedåb... 

Enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.