hov kom lige til at shoppe lidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. juli 2008

Siber

jeg fik lige nok af unger og mand, så jeg kørt til Faxe (jubi ja et eller andet skal man jo gøre) og vupti så havde de sørme 50%, så jeg kom lige til at købe for 900 kr katvig, molo, hollys, noa noa, og ej sikke lej. Jeg fik rigtig meget tøj, til tøserne seføli!

Ja så har jeg det godt igen!

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2008

Helle30

Det kender jeg godt Siber. Det er rigtig skønt, når man synes, man har gjort nogle gode kup!
Det jeg så håber på en dag at kunne opnå er, at jeg også kommer hjem med noget til mig selv;)

- Helle

Anmeld

21. juli 2008

Anja

Lyder lækkert ! :)

Man kan ALTID komme til at shoppe lidt, specielt til ungerne ....

Anmeld

21. juli 2008

Siber

Helle30 skriver:

Det kender jeg godt Siber. Det er rigtig skønt, når man synes, man har gjort nogle gode kup!
Det jeg så håber på en dag at kunne opnå er, at jeg også kommer hjem med noget til mig selv;)

- Helle

ja jeg glæder mig til at jeg kommer hjem med en pose tøj til mig selv!
Jeg kan bare ikke finde ud af at shoppe til mig selv, var ellers rigtig god til det før jeg fik børn! Jeg må finde det frem igen....................eller det kan godt være at manden min ikke synes det samme8D

Anmeld

22. juli 2008

Nadi

Jeg kender det kun alt for godt! Imens vi har været i sommerhus har jeg nok købt tøj til Ollie for 1000,- der er en forretning deroppe hvor babay/børne tøj mærket Pippi koster 50,- og der skal jeg bare ind når vi er deroppe. Men den lukker desværre, så der blev hamstret en del. SÅ var der en anden butik hvor de havde udsalg med 50% og der var jeg inde hele 2 gange og fik fyldt en bærepose hver gang. UPS :$ Men nu har sønnike nok tøj i str 92 og vi skal ikke ud og shoppe til ham lige foreløbig. Nej nu er det mor's tur :D -Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.