Har I købt tøj osv til den bette?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

Malonde1985

Riksen skriver:

Vi har ikke rigtigt sat vores baby-indkøb i system endnu, men det kommer så småt.

Vi får foræret en flot gammel kommode, som skal fungere som puslebord/tøjopbevaring, og så låner vi en vugge, og vi får en barnevogn af mine forældre. Derudover har vi arvet og fået en masse tøj, samt en voksipose. Så det er på plads, men alt derudover mangler vi.

Puha, bliver helt stresset nu... synes at der hele tiden dukker nye ting op, som lige så vigtige som de forrige.

Har I lavet tjeklister over alle de ting, I skal have, eller har I det i hovedet?

Jeg har lavet en lille tjekliste med det VIGTISTE - det man står og skal bruge fra day one agtigt.. resten kommer henad vejen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Sofia

Riksen skriver:

Vi har ikke rigtigt sat vores baby-indkøb i system endnu, men det kommer så småt.

Vi får foræret en flot gammel kommode, som skal fungere som puslebord/tøjopbevaring, og så låner vi en vugge, og vi får en barnevogn af mine forældre. Derudover har vi arvet og fået en masse tøj, samt en voksipose. Så det er på plads, men alt derudover mangler vi.

Puha, bliver helt stresset nu... synes at der hele tiden dukker nye ting op, som lige så vigtige som de forrige.

Har I lavet tjeklister over alle de ting, I skal have, eller har I det i hovedet?

DK har lavet nogle rigtig gode og detaljere indlæg - dem bruger jeg som tjekliste, måske du kan overveje det samme? 

Anmeld

15. september 2010

Diana...

Riksen skriver:

Nej vi har ikke nogen tjek liste endnu jeg havde med Lucas og var også næsten færdig med mine indkøb ved denne tid. Denne gang har jeg kun fået købt dyne og 1 heldragt. Men jeg kan faktisk godt mærke at det stresser mig lidt at jeg ikke helt har styr på hvad jeg skal havde endnu. Så det kunne godt være jeg skulle få lavet en liste 

Anmeld

15. september 2010

Diana...

Sofia skriver:

DK har lavet nogle rigtig gode og detaljere indlæg - dem bruger jeg som tjekliste, måske du kan overveje det samme? 

Ej de indlæg har jeg ikke set tror jeg hvad hedder de? 

Anmeld

15. september 2010

Riksen

Diana... skriver:

Nej vi har ikke nogen tjek liste endnu jeg havde med Lucas og var også næsten færdig med mine indkøb ved denne tid. Denne gang har jeg kun fået købt dyne og 1 heldragt. Men jeg kan faktisk godt mærke at det stresser mig lidt at jeg ikke helt har styr på hvad jeg skal havde endnu. Så det kunne godt være jeg skulle få lavet en liste 

Så er jeg ikke den eneste - rart at vide Jeg skriver jo speciale i øjeblikket og bliver derfor nødt til at planlægge hvad og hvornår de forskellige ting skal købes. Men så langt er jeg slet ikke nået... pyha! Meeen manden og jeg må hellere få set på det i løbet af weekenden.

Anmeld

15. september 2010

Riksen

Sofia skriver:

Jeg har set DK's meget udførlige liste, havde bare ikke lige tænkt på at kopiere den. Men det er da en god ide.

Anmeld

15. september 2010

Sofia

Diana... skriver:

Ej de indlæg har jeg ikke set tror jeg hvad hedder de? 

En tråd hun har lavet her i mødregruppen omkring at hendes udstyr næsten er i hus Super skønt for en som mig der bare er helt grøn og slet ikke føler jeg har styr på hvad man har brug for osv!

Anmeld

15. september 2010

Diana...

Sofia skriver:

En tråd hun har lavet her i mødregruppen omkring at hendes udstyr næsten er i hus Super skønt for en som mig der bare er helt grøn og slet ikke føler jeg har styr på hvad man har brug for osv!

Ja jeg så den god jeg havde bare lige overset det indlæg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.